کد خبر: ۹۹۷۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - سایت سازمان نظام دامپزشکی نوشت : دکتر سید محمد آقامیری لزوم کاهش تشریفات اداری و تسریع در صدور پروانه های بهداشتی اماکن دامی را از اهداف سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران برشمرد.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در جلسه هم اندیشی پیرامون اجرای مفاد دستورالعمل اجرای ماده 5 قانون نظام جامع دامپروری کشور که روز گذشته با حضور روسای اتحادیه های مرتبط کشوری در محل سازمان نظام دامپزشکی برگزار گردید بر کاهش تشریفات اداری و تسریع در صدور پروانه های بهداشتی اماکن دامی تاکید کرد.

آقامیری اجرای دقیق و صحیح مفاد دستورالعمل اجرایی فوق الاشاره را منوط به هماهنگی بین بخشی عنوان نمود و از نمایندگان زیر بخش کشاورزی برای شرکت در کارگروه راهبردی که به همین منظور در سازمان نظام دامپزشکی تشکیل شده است دعوت بعمل آورد.

وی با تأکید بر استفاده از توانمندی بخش خصوصی در صدور پروانه های بهداشتی موافقت اصولی، تأسیس و بهره‌برداری، ابراز امیدواری نمود که با اجرای این قانون شاهد ارتقاء سطح بهداشتی در تولید فرآورده های خام دامی باشیم.

در این جلسه که با حضور تنی چند از اعضای شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی - با حضور دکتر سلامتی معاون سابق سازمان نظام دامپزشکی - برگزار گردید، روسای اتحادیه های سراسری دام، طیور، آبزیان و زنبورداران با بیان نقطه نظرات خود پیرامون قانون نظام جامع دامپروری کشور، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه و واگذاری تصدی‌گری‌ها، آمادگی خود را برای همکاری در راستای اجرای هرچه بهتر این قانون اعلام نمودند.

دکتر صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی در تاریخ 10/1/91 دستورالعمل اجرایی ماده 5 قانون نظام جامع دامپروری کشور را برای اجرا به سازمان نظام دامپزشکی ابلاغ کرده است.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار دامپزشک
|
-
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
0
0
با سلام
جلسه در روز یکشنبه مورخ 15/5/91 برگزار گردیده است.با تشکر
omid
|
-
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
0
0
دو نكته جالب:
1. حضور دکتر سلامتی معاون سابق سازمان نظام دامپزشکی
2. ابراز خرسندی از واگذاری تصدی‌گری‌ها
نظر شما
ادامه