کد خبر: ۱۰۵۹۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل ، با صدور حکمی دکتر رحمان نجفی را به عنوان معاون فنی جدید این اداره کل منصوب کرد.


در بخشی از حکم انتصاب که از سوی دکتر صادق صالحی صادر گردید آمده است :
نظر به تعهد ، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت معاون فنی اداره کل دامپزشکی استان منصوب می شوید.
با عنایت به وظایف متنوع و خطیر دامپزشکی امید است با استعانت از خداوند متعال و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) و با بکارگیری از کلیة امکانات ، استعدادها و توانمندیهای موجود و با بهره گیری از توان اجرائی همکاران در سال تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در جهت تحقق رسالت و اهداف دامپزشکی و صیانت از بهداشت و سلامت محصولات و سرمایه دامی و ارتقاء سلامت عمومی جامعه و ارزشهای متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی مؤفق و مؤید باشید.
گفتنی است دکتر نجفی قبل از این انتصاب از سال 1379 تا 1381 مسئول فنی بهداشتی مجتمع صنعتی گوشت اردبیل بوده و از سال 1381 به مدت تقریبی یازده سال ریاست اداره نظارت بر بهداشت عمومی را در کارنامة فعالیت خود دارد.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
0
0
احسن به این انتخاب عالی عالی عالی
انصافا دکتر نجفی در مجموعه دامپزشکی اردبیل با تجربه کاردان لایق بدون حاشیه مدیر مدبر خلاصه همه چیز تمام و به اصطلاح نیروی ششدانگی هستند این خواست خدا بود که مدیر کل نشد چرا که میر کل حتما باید یک دوره معاونت فنی را تجربه بکند تا موفق بشود و اثراتش ماندگار باشد
از صمیم قلب برای دکتر نجفی ارزوی توفیق دارم.یک دوست
ناشناس
|
-
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
0
0
خوب بود ...... مدیر کل میشد ..... هم مسوول دفتر در حیاط اداره ...... اشتغال خوبی هم ایجاد میشد
صمدزاده
|
-
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
0
0
لياقت وبرازندگي شايسته نيروهاي مخلص مي باشد اينجانب ارزوي پيشرفت شما را از خداوند منان خواهانم .
نظر شما
ادامه