کد خبر: ۱۲۱۴۵

حکیم مهر - معاون بهداشت، آموزش و توسعه سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران، جزئیات بیشتری را درباره‌ی چگونگی ارایه مقالات، زمان و مکان حضور و غیاب، گواهی حضور در همایش و اعطای امتیاز بازآموزی اعلام کرد.
دکتر امیر عباس جعفریبا بیان این‌که ثبت‌نام از متقاضیان به‌منظور اعطای امتیاز بازآموزی تا ساعت ۱۰ روزهای چهار‌شنبه و پنج‌شنبه ۹ و ۱۰ اسفندماه جاری در جایگاه استقرار نمایندگان سازمان نظام دامپزشکی انجام می‌شود؛ تأکید کرد: حضور و غیاب برای تأیید گواهی حضور در در هر دو روز برگزاری کنگره در جایگاه فوق‌الذکر انجام خواهد شد که در این خصوص همراه داشتن کارت عضویت نظام دامپزشکی و کارت کنگره الزامی است.

وی اضافه کرد: کارت‌های سینه و اسناد و مدارک کنگره از ساعت ۷:۳۰ الی۰۹:۳۰ صبح روز چهارشنبه ۰۹/۱۲/۱۳۹۱ در محل برگزاری کنگره توزیع می‌شود و ارایه کارت شناسایی معتبر و اصل فیش واریزی مبلغ ثبت‌نام الزامی می‌باشد. گواهی حضور در کنگره نیز در روز پنج‌شنبه دهم اسفندماه از ساعت ۱۵ الی ۱۶ توزیع خواهد شد.

وی افزود : مدت زمان هر سخنرانی کلیدی و عادی به‌ترتیب ۳۰ و ۱۲ دقیقه است و پوسترها نیز باید در ابعاد ۷۰ سانتی‌متر (عرض) در ۹۰ سانتی‌متر (ارتفاع) تهیه شود تا در زمان و محل اعلام شده از قبل نصب شود.

دبیر اجرایی کنگره تصریح کرد گواهی‌های ارایه مقاله به افرادی که پوستر خود را روی کاغذهای معمولی (مانند A۴) پرینت گرفته و نصب نمایند؛ تعلق نخواهد گرفت.

دومین کنگره بین‌المللی کلینیسین‌های دامهای بزرگ روزهای ۹ و ۱۰ اسفندماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی تهران واقع در بزرگراه همت، جنب بیمارستان میلاد برگزار خواهد شد.

خبر مرتبط :

نظر شما
ادامه