کد خبر: ۱۳۱۸۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
حکیم مهر - مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان گفت: با پیگیری های صورت گرفته و تلاش نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی دامپزشکی جنوب کرمان از مدیریت به اداره کل ارتقاء یافت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، دکتر ابراهیم توکلی با مهم خواندن اقدامات دامپزشکی در تامین امنیت غذایی و حوزه سلامت اظهار داشت: دامپزشکی نقش موثری در تامین بهداشت و سلامت غذایی مردم دارد.

وی افزود: دامپزشکی برای مبارزه با بیماری های دامی و مشترک و نظارت بر فرآورده های خام دامی تلاش چشمگیری دارد.

مدیر کل دامپزشکی جنوب کرمان با اشاره به استقلال دامپزشکی جنوب کرمان در سال 86 و منفک شدن این مجموعه از دامپزشکی کرمان تصریح کرد: استقلال این مجموعه کار خوب وارزنده ای بود اما به دلایل مشکلات سازمانی این مجموعه به عنوان یک مدیریت فعالیت می کرد.

وی استقلال دامپزشکی را در جنوب کرمان یکی از بزرگترین خدمات به دامداران این منطقه بیان کرد و افزود: با این استقلال از سال 86 تاکنون کاهش چشمگیری را در بسیاری از بیماری ها شاهد بوده ایم.

توکلی با بیان اینکه دامپزشکی در جنوب کرمان به صورت مدیریت اداره می شد و بسیاری از شهرستان ها با مشکل چارت اداری روبه رو بودند تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته و تلاش نمایندگان مردم این منطقه در مجلس شورای اسلامی مدیریت دامپزشکی جنوب کرمان به اداره کل ارتقاء یافت.

این مسئول گفت:این ابلاغ توسط معاونت توسعه مدیریت وسرمایه انسانی رئیس جمهور به سازمان دامپزشکی کشور و از آنجاهم برای اجرا به دامپزشکی جنوب کرمان ارسال شد.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
0
0
جنوب کرمان مگه استان جدیدی شده؟
حمید
|
-
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
0
0
با تشکر از خدمات مدیر کل سابق جناب اقای دکتر علیرضا رجایی که تلاش زیادی برای دامپزشکی جنوب به خصوص شبکه های دامپزشکی منوجان و قلعه کنج داشته اند. برای ایشان ارزوی موفقیت دارم
محمود
|
-
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
0
0
اقا حمید کاش کارمند دامپزشکی بودی بعد این نظرو میذاشتی
نظر شما
ادامه