کد خبر: ۱۳۷۹۳
تعداد نظرات: ۳۸ نظر
دکتر دوستداری در این برنامه مدعی شد مرغان مادر مبتلا به فلجی ناشی از ابتلا به استافیلوکوکوس اورئوس و MS (مایکوپلاسما سینوویه) را با انرژی درمانی درمان نموده و حتی این مرغان به تخمگذاری پرداخته و پس از ذبح هم گوشت آنها طعم و عطر بهتری داشته‎اند...

حکیم مهر -  برنامه پربیننده راز که بطور زنده هر شب در ماه مبارک رمضان از شبکه چهار سیما پخش می‎شود نیمه شب یکشنبه 13 مرداد ماه به موضوع پرچالش "انرژی درمانی" پرداخت.

به گزارش حکیم مهر، نادر طالب‎‏زاده در این برنامه با دعوت از دکتر مهدی دوستداری، پزشک انرژی درمانگر و دکتر محمدحسین آیتی معاون فرهنگی، دانشجویی وزیر بهداشت سعی کرد به بینندگان خود تأکید کند که نباید از کنار موضوع انرژی درمانی به سادگی گذشت.

دکتر دوستداری در این برنامه پس از توضیحاتی درباره آزمایش روی سلول مغز حلزون در مرکز فیزیولوژی اعصاب و بیان اینکه طی سالها به مکاشفه‎ای از انرژی و سلول دست‎یافته مدعی شد مرغان مادر مبتلا به فلجی ناشی از ابتلا به استافیلوکوکوس اورئوس و MS (مایکوپلاسما سینوویه) را با انرژی درمانی درمان نموده و حتی این مرغان به تخمگذاری پرداخته و پس از ذبح هم گوشت آنها طعم و عطر بهتری داشته‎اند.

وی در این برنامه با نشان دادن برگه‎ای دست‎نویس که ممهور به مهر نظام دامپزشکی یک دامپزشک بود و با استناد به نتایج آزمایشات در آزمایشگاه دامپزشکی پاستور به سرپرستی دکتر خواجه‎نصیر صحت ادعای خود را به بیننده اثبات می‏نمود.

معاون وزیر بهداشت با زرنگی خاصی ضمن آنکه کلیات ادعاهای دکتر دوستداری را رد نکرد اما چند بار تأکید کرد که لازم است اقدامات ارزشمند وی و نظایر او در دانشگاه به بوته نقد و آزمایش و ثبت گذاشته شود.

در این برنامه صحنه‎هایی کوتاه از انرژی درمانی توسط دکتر دوستداری بر روی بیماری که ادعا می‌‎شد مبتلا به دیستروفی عضلانی بوده و به تصریح وی وضعیت فجیعی داشته و اکنون درمان شده به نمایش درآمد.

همچنین خانمی هم برای اثبات ادعاهای دکتر دوستداری در مصاحبه از پیش ضبط شده به تشریح روند شیمی‎درمانی روی تیروئید خود و استفاده از روش انرژی درمانی و بهبود پرداخت.

معاون وزیر بهداشت در پایان این بحث گفت : برنامه امشب واکنش‎های زیادی به دنبال خواهد داشت و پرچالش خواهد بود اما با تأکید بر اهمیت طب مکمل بخصوص طب سوزنی از مردم خواست از درمان‎های مکمل انتظار معجزه در درمان بیماریهای صعب العلاج نداشته باشند.

وی با ذکر دو مثال از تأثیر طب سوزنی در کاهش تهوع ناشی از شیمی‎درمانی و کاهش دردهای قاعدگی بانوان تأکید کرد که از درمانهای مکمل در مواردی که درمان رایج انجام می‎شود هم می‎توان استفاده نمود و از مزایای آن بهره‎مند شد.

گفتنی است دکتر دوستداری در سایت موسوم به خود مدعی شده است : " در صورت درخواست بیماران و امکان وجود شرایط می توان با ایجاد انرژیهای خیلی فنی و تخصصی، درصد وشدت اثرات درمانی را افزایش داده و طول درمان را کوتاهتر نمود. "

 

انتشار یافته: ۳۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
تائب زاده
|
-
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
0
0
علت رنگی و بلد شدن ان چند کلمه اخر را متوجه نشدم!! خدای نکرده کنایه بود؟!
ناشناس
|
-
|
۰۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
0
2
خوب به سلامتی پزشکاکه هیچی دامپزشکاهم دیگه باید کاسه کوزه هاروجمع کنند و برن سر میدون با بیل وکلنگ بشینن منتظر کار ...خوبه یه چیزایی مثله انرژی درمانی هست وگرنه ما چیکار میکردیم؟
ناشناس
|
-
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
1
1
خدایا اینجا دیگه کجاست .. رو از تلوزیون پخش میکنند بعضیها نشستند هورا میکشند وبزرگش میکنند --
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
خب شما درک نمی کنی نبین
ناشناس
|
-
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
0
2
بگذارید اگر روشی برای درمان هست بیان شود وفقط به منافع خودفکرنکنید

shahram gholipour
|
-
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
0
5
انتقال انر‍زي هاي لطيف از طريق چاكراي دست تاثير بسزايي در درمان موجودات زنده دارد. مسلما دكتر دوستداري با كمك مراقبه وافزايش قدرت چاكراها وباكمك استعداد خدادادي درمانگري وانتقال انر ژي پنهان دروني صادقانه اين توانايي را معرفي نموده وشايسته است ضمن دوري ازحسادتهاي شغلي بدور ازجهل وعدم آگاهي معرفي اين علم نوين را ارج نهيم . چرراكه اگر يك نفر دامپزشك هم اگر به اين علم آگاهي يابد با اندكي اطلاعات در خصوص آناتومي انسان ميتواند به شفاي انسان اقدام كند. .....
كه آن عقل كلي شود جهل كلي
گر آبي نيابد ز بحر معاني
مولانا
ناشناس
|
-
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۰
1
3
افرادی که خانم بودند و به مطب دکتر دوستداری مراجعه کرده اند .....جالبه که سر از تلویزیون این حرفها در آورده اند ........

لطفا راجع به هزینه های میلیونی ... درمان بیماریها .....نیز مطلبی بگید ......
ناشناس
|
-
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
1
2
آقا من از شما خواستارم هر کسی را ......... وارد تلوزیون و رسانه های عمومی نکنید خدا وکیلی ............
هادی صدقی
|
-
|
۰۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
3
5
با سلام.من دکتر هادی صدقی هستم.دستیار سال چهارم دوره تخصصی جراحی اورتوپدی و به خدای متعال قسم یاد میکنم که گفته هام عین واقعیت هستند.حدود 1.5 سال قبل پدر بنده دچار کانسر کولون متاستاتیک به کبد با درگیری بسیار وسیع کبدی شده بودند و در یکی از بیمارستانهای تهران بستری و تحت کموتراپی قرار گرفتند.بنده با تمام احساس عجز و جواب شدن از پزشک اونکولوژیست در اینترنت دنبال کسی میگشتم که در کنار طب نوین بتونه حداقل از نظر روحی پدرم رو آرومتر و کم درد تر بکنه که با آدرس مطب این ............ ( دکتر دوسداری )آشنا شدم و مدارک پدرم رو پیشس بردم .....ایشان گفتند چون انرژی زیادی برای درمان باید صرف کنم هر جلسه شاید نیم ساعته چندین میلیون تومن باید هزینه کنی و شاید دوره درمان تا چند ده جلسه هم ادامه پیدا کنه.هر وقت از نظر مالی تونستید ، اول پول رو واریز کنید و بعد من درخدمتم.اون هم کی؟ یه کارمند بازنشسته که تنها پسرش یه دانشجوی پزشکیه تو یه شهر غریب.بگذریم که پدرم دو ماه بعد فوت کرد.خواستم بگم.....این مدعیان در طلبش بی خبرانند.....آنرا که خبر شد، خبری باز نیامد......به امید روزی که ماهیت این قبیل .......ها توسط مردم خوب مشخص بشه.....و توسط دستگاه قضا به شدت باهاشون برخورد بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
خودشون میگن احتمالش هست درمان انجام نشه حالا شما باید ببینید میخواید ریسک بکنید یا نه
نیره چهارمحالی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
سلام شماره از دکتر دوستداری دارید
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
اقاي دكتر عزيز مطمئن باشيد خدا با شما بوده و شانس اورديد كه دوستداري شمارو قبول نكرده چون در نهايت بايد تمام زندگيتونو ميفروختيد و پدرتون هم در نهايت فوت ميشد، هم پولتون ميرفت هم پدرتون، چون ..............يه قرون از پولتون برنميگشت
مجیدفاتحی زاد
|
-
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
0
0
سلام اقای دکتروقتتون بخیرمن یه خواهر زاده دارم که هنگام عمل قلبش به علت نرسیدن اکسیژن تشنج کردوقسمتی ازمغزش مرد
پیش هردکتری بردیم گفته علاج نداره خواهش میکنم اگه کاری ازدستتون برمیاددریغ نکنیدهزینش هم هرچقدرباشه مشکلی نیست
لطفابااین شماره تماس بگیرید
09189050622
ب .ع
|
-
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
0
0
میخواهم درمان شوم پست الکترونیکی ندارم.09132163412
مجیدفاتحی زاد
|
-
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
0
0
سلام وقت بخیر
من یه خواهرزاده دارم وقت عمل قلبش تشنج کردقسمت حرکتی بدنش ازکارافتاده دکترامیگن یه جورایی خواب رفته بایدبیداربشه
هزینش برامون مهم نیست دکتری میخواهیم که بتونه باانرژی درمانی این کاروانجام بده
09189050622
نادر
|
-
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
0
1
دکتر دوستداری شاااید انرژی داشته باشه اما دوستان توجه کنید خیلی از حرفها و ادعاهاش ....... محضه، بی شمار بیمار دوستداری بودن که بعد از صرف کلی هزینه و وقت کوچکترین نتیجه ای ندیدن، ایشان هم خیلی ...................... هستن
محسن
|
Finland
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
0
1
سلام به دکتر دوستداری عزیز و دکت علی اکبری وهرانسان ازاده که خدای منان توفیق داده هرکدام گوشه کوچکی از مظهر وتجلی اوباشند این مطلب را برای شخص دکتر مهدی اینجا نوشتم تا هم پیام ونظری باشه برای سایرین هم درخواستم را بگم دکتر عزیز به کمک شما درمانگران شدیدا نیازدارم شما وهریک از دوستان اهل دل ونظر وباذهن قدرتمند به من کمک کنید 42ساله ام کلسیونی از بیماریها را دارم لوپوس که خود بدنبل لش مشکلات دیگر وجانکاهی را داره باضافه رینود وروماتیسم اسکلرودرمیک ومدت شش ماه هست که ادم بی وجدانی در مشهد بدون اجازه از من بنام ................. هر کاری دلش خواست سرمن در اورد هرچی به اون بی وجدان زنگ میزدم با من کاری نداشته9 باش ول نمی کرد تا اینکه هرچی زحمت اقای طاهری استاد عرفان کیهانی برام کشیده بودن زیرو کرد حوصله دادگاه پهسگاه را هم نداشتم اکنون بیماری به مراتب بدتر وخطرناک تر از سه تای قبلی ابنام انوا -استونکروز و بدتر از اون سکته بنام ساب کورتیکول ومشکل در ...... مردانگی مشهود وعارض شده رزق وروزی هم بشدت بسته وانسداد ایجاد شده در صورت تمایل کمکم کنید اگه امکان داره تلفن 05836233699تشکر ا
دنیامالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
1
2
S:
همین قاعده در مورد درمان آقای دکتر دوستداری نیز وجود داشته با این تفاوت که با انرژی آقای دکتر دوستداری بیماریهای لاعلاج مثل بیماری من و بسیاری از بیماریهای ژنتیکی که در طب روز درمانی ندارند با درصد بسیار بالایی درمان شده و بیماران سرطانی نیز چندین برابر نسبت به درمان طب کلاسیک زندگی خواهند کرد.تا آنجا که من اطلاع پیدا کردم آقای دکتر دوستداری پزشکی هستند که در هرسه دانشگاه علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی و ایران تحقیقات کلاسیک و استانداردی را با موفقیت به انجام رساندند که یکی از این تحقیقات بزرگشان در دانشگاه علوم پزشکی تهران که به مدت سه سال به طول انجامید اثر انرژیشان بر تشنج در موشها بود که از داروی ضد تشنج بسیار بالا تر بود..این آزمایش خط بطلانی برتمامی حرفهایی کشید که میگفتند کار آقای دکتر دوستداری تلقین است چرا که موشها تلقین نمیپذیرند.آقای دگتر صدقی اورتوپد, شما به آقای دکتر دوستداری توهین نکردید بلکه به بیش از چند صد بیمار لاعلاج و صعب العلاجی که(غیر از چند هزار بیماری که طی بیست سال توسط آقای دکتر دوستداری درمان شده اند) فقط طی این چند سال بدست توانای آقای دکتر دوستداری درمان شده اند توهین کردید .من آماده ام که در هر جایی که لازم باشد به اتفاق یکی از آشنایانی که سرطان پیشرفته داشته و با توجه به انجام کامل درمان روز طبق نظر متخصصین محترم سرطان حداکثر 4 الی 6 ماه احتمال زندگی داشتند, الان هفتمین سالی است که با درمان انرژی اختصاصی آقای دکتر دوستداری در صحت و سلامت با قطع تمام داروهای شیمیایی زندگی میکند حاضر خواهیم شد و به نوبه خودمان جوابی دندان شکن به شما و همفکران تهمت زن و خراب کننده اذهان عمومی خواهیم داد.
ان شاالله خداوند آقای دکتر دوستداری را از هر گزندی و هر حرف ناپسند و مغرضانه و دشمنانه ای در پناه خودش حفظ کند.
دنیامالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
3
1
با سلام و احترام. اینجانب دنیامالی لیسانس مدیریت بازرگانی و دانشجوی ترم آخر روانشناسی هستم.
من سالها دچار میگرن بسیار شدیدی بودم که در هفته چندین بار دچار حمله های کشنده و زجرآور میشدم.
با وجود مراجعه به بهترین متخصصین و فوق تخصصهای مغز و اعصاب و مصرف خروارها داروهای میگرنی ذره ای بهبودی حاصل نمیشد و من بارها از خداوند آرزوی مرگ میکردم که چرا این همه پزشک و دانشمند کلاسیک قادر نیستند حداقل این درد بی درمان مرا کم کنند. تا اینکه خبر درمانهای اعجاب انگیز آقای دکتر دوستداری را شنیدم و مثل آقای دکتر صدقی محترم ابتدا باور نکردم ولی سعی کردم که نزد ایشان بروم.جلسه مشاوره ای با آقای دکتر دوستداری داشتم و ایشان برای بهبودی حداقل 50 درصدی من 45 جلسه سنگین و متراکم و سپس جلسات آرام و با فاصله برای چند سال در نظر گرفتند.
از آن جمله من بعد از 10 جلسه فشرده بیش از 90 درصد بهبود یافتم و با ادامه درمان بصورت ماهانه بعد از یکسال تقریبا بطور کامل درمان شدم و هم اکنون که حداقل هفت سال از درمان ابشان میگذرد دیگر یادم رفته که من نزدیک به ده سال میگرن داشتم .
روی سخنم با جناب دکتر جراح ارتوپدی که خود را به عنوان صاحب نظر قبول دارد می باشد که دست به قلم برده و هر چه از ذهنیت نه چندان سالم شان گذشته در معرض نمایش همگان گذاشتند.آقای دکتر ............, اگر جنابعالی غرور بیجا نداشتید و خود را دانشمند تمام شاخه های علوم پزشکی نمیدانستید و پدرتان را فقط 20 الی 30 جلسه نزد آقای دکتر دوستداری می بردید پدر خدابیامرزتان به جای دو ماه حداقل 6 الی 8 ماه و شاید هم بیشتر زندگی میکردند. براستی ارزش حیات یک انسان با پول قابل سنجش نمی باشد.آقای دکتر صدقی, ادب علمی و اخلاقی حکم میکرد که شما فقط در حیطه مورد تخصص خودتان صحبت بفرمایید و حداقل بیماران آقای دکتر دوستداری را در حوزه تخصص خودتان مثل انحنای پاها در بیماری راشی تیسم و ...بعد از درمان توسط دکتر دوستداری مورد مطالعه قرار داده و سپس با احتیاط نظر دهید!!!چطور به خودتان جرات داده اید که حاذق ترین پزشک و حکیم واقعی روزگار ما را که قدرت انرژی اکسیری و دست توانای کیمیاگرشان برای هرثانیه کارکرد, میلیونها و بلکه دهها برابر بیشتر می ارزد, اینچنین با یک جلسه مشاوره قضاوت کرده و حکم صادر میکنید!!!!وقتی پزشکی روز ما از درمان حقیقی و واقعی یک بیماری زجرآور فراگیر مثل میگرن عاجز بوده ولی درمان امثال همین بیماری در علم و قدرت درمان آقای دکتر دوستداری بسیار ساده صورت میگیرد از مرحله قیاس هم میگذرید و به خودتان اجازه میدهید ضمن توهین و تشویش افکار عمومی دست به قضاوت ................ و ناعادلانه بزنید.من در طول دوران درمان چندین بیمار سرطانی را که بعد از انجام تمام مراحل درمان با گسترش بیماری مواجه شده بودند و هر کدامشان دیگر امیدی به چند هفته یا چند ماه زندگی با عوارض شیمی درمانی و اوضاع بدشان نداشتند را دیدم که سالهاست با انرژی دکتر دوستداری زندگی میکنندو بعضی از آنها بسیار سالم شده اند.طبق قضاوت شما تمام بیماران سرطانی مثل پدر خدابیامرزتان که چند صد میلیون هزینه شیمی درمانی و تخت بیمارستان و...کرده و نتیجه نگرفته و فوت میکنند باید طب روز را غلط بدانید چون هزینه کردید ولی جواب نگرفتید,
پس چرا نمیدانید!!! پس چگونه به خود جرات میدهید که چنین تهمتهای زشتی ....................... به آقای دکتر دوستداری نسبت میدهید!!!آقای دکتر صدقی, درمان نسبی است و امکان دارد که درصدی از بیماران از جمله بیماریهای سرطانی در طب کلاسیک جواب گرفته و مدتی زندگی کنند و یا درصد کمی هم طولانی تر زندگی کنند.
همین قاعده در مورد درمان آقای دکتر دوستداری نیز وجود داشته با این تفاوت که با انرژی آقای دکتر دوستداری بیماریهای لاعلاج مثل بیماری من و بسیاری از بیماریهای ژنتیکی که در طب روز درمانی ندارند با درصد بسیار بالایی درمان شده و بیماران سرطانی نیز چندین برابر نسبت به درمان طب کلاسیک زندگی خواهند کرد.تا آنجا که من اطلاع پیدا کردم آقای دکتر دوستداری پزشکی هستند که در هرسه دانشگاه علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی و ایران تحقیقات کلاسیک و استانداردی را با موفقیت به انجام رساندند که یکی از این تحقیقات بزرگشان در دانشگاه علوم پزشکی تهران که به مدت سه سال به طول انجامید اثر انرژیشان بر تشنج در موشها بود که از داروی ضد تشنج بسیار بالا تر بود..این آزمایش خط بطلانی برتمامی حرفهایی کشید که میگفتند کار آقای دکتر دوستداری تلقین است چرا که موشها تلقین نمیپذیرند.آقای دگتر صدقی اورتوپد, شما به آقای دکتر دوستداری توهین نکردید بلکه به بیش از چند صد بیمار لاعلاج و صعب العلاجی که(غیر از چند هزار بیماری که طی بیست سال توسط آقای دکتر دوستداری درمان شده اند) فقط طی این چند سال بدست توانای آقای دکتر دوستداری درمان شده اند توهین کردید .من آماده ام که در هر جایی که لازم باشد به اتفاق یکی از آشنایانی که سرطان پیشرفته داشته و با توجه به انجام کامل درمان روز طبق نظر متخصصین محترم سرطان حداکثر 4 الی 6 ماه احتمال زندگی داشتند, الان هفتمین سالی است که با درمان انرژی اختصاصی آقای دکتر دوستداری در صحت و سلامت با قطع تمام داروهای شیمیایی زندگی میکند حاضر خواهیم شد و به نوبه خودمان جوابی دندان شکن به شما و همفکران تهمت زن و خراب کننده اذهان عمومی خواهیم داد.
ان شاالله خداوند آقای دکتر دوستداری را از هر گزندی و هر حرف ناپسند و مغرضانه و دشمنانه ای در پناه خودش حفظ کند.
علی
|
United States of America
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
0
4
من خودم حدود ده ساله که انرژی درمانی میکنم ، این انرژی روی درمان دردهای آرتروز و میگرن واقعا اثر داره ، جامعه ما قابل قیاس با اروپا و آمریکا نیست اونا براشون تعریف شده است ،انرژی درمانی ، ولی در کشور جهان سومی مثل ایران حالا حالاها کار داره که مردم درک صحیحی از این مقوله پیدا کنن
سید ابوالقاسم حسینی
|
Australia
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
0
0
آیا انرژی درمانی برای بهبودی بیماران کمایی هم مفید است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
برادر خانم اینجانب در کما بسر میبرد و درصد هوشی پایینی پیدا کرده بود توسط دکتر مقدم از شاگردان دکتر دوستداری در یک جلسه با حضور در بیمارستان با انرژی که از خود دکتر گرفته بود ایشان را بهوش آوردند دستشان درد نکنه
حمیدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۹
1
2
جالبه که دکتر ارتوپدی بنام صدقی صحبت از پول کردن !خود شما اقای دکتر جهت عمل جراحی ارتوپدیک چقدر ازبیماران دریافت میکنید؟ایا محض رضای خدا فردی رو رایگان درمان میکنید؟!!!!!تا پول واریز نشه بیمارو بستری و ویزیت هم نمیکنید !نکته دوم اگر انرژی درمانی درست نیست پس چرا پدر تون رو قصد داشتین ببرین پیش دکتر دوستداری!!!!!!
..........
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
1
تو روح ....................
بنده پزشک و متخصص و فلسفه خوانده هستم..
هادی
|
France
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
2
5
با سلام
من پدرم دچار سرطان پیشرفته روده شده بود و رفتم مطب به اصطلاح دکتر ....... در تهران...گفت هر جلسه حدود ۲۰ دقیقه هست و جلسه ای حدود ۵ میلیون تومن..شاید تا پنجاه جلسه و بیشتر هم طول بکشه....اول هم پول نقدا باید پرداخت بشه...حالا من که فهمیدم اسم این کار ...... هست و پدرم هم دو ماه بعدش فوت کرد...ای مردم از شما عاجزانه خواهش میکنم دنبال این .......ها نرین
محمد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
2
4
اون خانم عزیز که زحمت کشیدن طومار نوشتن در سطور بالا !!! نصف بیشتر حرفها دروغ محضه, انرژی درمانگرهای ایران بیشتر از اینکه درمان کنن کلاهبردار و پول پرست و خلاف هستن یه تحقیق کوچیک این را به شما ثابت می کنه, موفق باشید.
شیوا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
0
0
یک چیز خوب خود به خود معرفی میشود,نیاز به تبلیغات ندارد.یک روش درمانی موثر و عالی خود به خود مورد قبول دردمندان و دلسوزان طرفدار سلامت انسان,حیوان و گیاهان قرار میگیرد,ما نباید با هم بحث کنیم.اگر یک روش درمانی,حال هر روشی میخواهد باشد,موثر واقع شود برای همیشه ماندگار است در غیر این صورت پس از مدتی از بین میرود.
شیوا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
1
1
در اسمان زیبای شب,ستارگان زیادی وجود دارد.همه سوسو میزنند و فقط یکی میدرخشد.استادان فیزیک بسیارند,فقط یکی اینشتین میشود.مرغ همسایه غاز است.اگر یک روش درمانی از خارج وارد کشور شود,ما ان را به دلیل اینکه از غرب که تکنولوژی انها پیشرفته است,صد در صد قابل قبول میدانیم و مثل سرمه به چشمانمان میکشیم.در صورتی که اگر همین روش درمانی را خودمان در سطح عالی داشته باشیم اصلا قبولش نداریم و برایمان بسیار بغرنج است.موضوع درمان با انرژیهای طبیعت,سالهاست که مورد قبول تمام کشورهای پیشرفته دنیا قرار گرفته و از ان به نحو مطلوب در کنار طب روز استفاده میکنند.در کشور ما فقط باید یک کار انجام شود.و ان اینکه وزارت بهداشت باید تمام کسانی را که ادعای درمان با انرژیهای طبیعت را میکنند,مورد ازمایش قرار دهد به نظر من از هر یک میلیون نفر فقط یک نفر میتواند انرژیهای طبیعت را بخوبی به کار بندد و از عهده ی درمان براید که وزارت بهداشت فقط باید برای همین افراد مجوز صادر کند و این کار بسیار ساده ای هست که میتواند انجام دهد.و مردم از این به بعد فقط به همین افراد شناخته شده و مورد تایید وزارت بهداشت مراجعه کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
1
0
عرض سلام دارم خدمت همه عزیزان. من مالکی هستم و دکترای طب مکمل بین المللی از یونسکو رو دارم. این آقا که خودش رو دکتر صدقی معرفی میکنه باید خجالت بکشه از اینکه اونقد تحجر فکری داره که نمیتونه چیزی غیر از مطالب ذهن بسته خودش رو قبول کنه. در وهله اول که ایشون باید بدونه حرفاش جایگاهی نداره چون درمان توسط پزشکی روز خیلی وقته که رسوا شده. واضحتر بخام بگم اینه که علم در زمینه آناتومی در زمینه فیزیولوژی در زمینه دندانپزشکی و...پیشرفتهای خوبی داشته و خدمات زیاد و ارزشمندی رو ارائه داده ولی در زمینه درمان بیماریها با قرص هیچ کاری نتونسته انجام بده. شما برای هر بیماری که به پزشک مراجعه کنید قرصهایی برای شما تجویز میکنه و شما تا زمانیکه قرصها رو استفاده میکنید خوب هستید و به محض کنار گذاشتن قرصها باز تو همون مرحله بیماری هستید تازه بوسیله قرصها عوارصی هم بر شما وارد شده. واقعیت این هست که در سیستم پزشکی روز با این همه امکانات و دستگاههای پزشکی و سرمایه گذاریهای گزاف، درمانی وجود ندارد. سیستم پزشکی روز فقط میتواند بیماریها رو تو همون مرحله ای که هستن کنترل کنه که این کنترل کردن هم بدن شما رو به قرصها وابسته میکنه. برای مثال شما تازمانی که قرص خواب یا قرص اسهال یا... رو استفاده میکنید خوب میخابید یا اسهالتون خوب میشه ولی بمحض قطع کردن قرصها بازم همون آشه و همون کاسه چون اصولا درمانی وجود نداره. یک بیمار زندگیش رو صرف آزمایشات و هزینه های درمان میکنه و نهایتا هم تاثیری نمیبینه فقط یه سری مشغولیات درمانی داره تا اینکه توسط عوارض قرصها و ضررهای آزمایشات سیستم پزشکی از پا دربیاد. اگر هم در مواردی مانند درمان بیماریهای ویروسی فکر میکنند که موفقیتی داشتند که باز هم اینطور نیست چون خود ویروس دوره فعالیتش حدود هشت روز هست و بعد از این مدت باز هم غیر فعال میشه. برای مثال کسی که سرما میخوره بعد قرص میخوره و بعد یک هفته خوب میشه باید بدونه که بعد یک هفته خود ویروس غیر فعال میشه یعنی اگه قرص هم نخوره ولی ازخودش مراقبت کنه بعد حدود ده روز خودش خوب میشه. قرصهایی به بازار میاد همراه با تبلیغات گسترده. یه مدت مردم استفاده میکنن تازه به عوارضشون پی میبرن ولی چیزی به مردم اعلام نمیکنن تا داروی جدیدی رو بتونن جایگزین کنن. بعد که داروی جدید اومد بازار فتوا میدن فلان قرص که تا حالا خوب بود از حالا به بعد دیگه خوب نیست و ازحالا به بعد از فلان قرص استفاده کنید. جالب اینجاست که از این جایگزینی قرصها اصلا هدفشون آگاه کردن مردم از عوارض قرصهای قبلی نیست بلکه هدفشون اینه که بازار فروش قرص قبلی رو به بازار فروش قرص جدید تبدیل کنن. تو مواردی که سیستم ایمنی بدن پرکار هست و برای مثال فرد خانم هست و نمیتونه بچه دار بشه پزشکی روز سیستم ایمنی بدن رو سرکوب میکنه و اون رو توی یک حالت منگی قرار میده که سیستم ایمنی دیگه توان تشخیص هیچ عنصر یا ویروس خارجی رو نداره و توان سیستم ایمنی برای دفاع از بدن به صفر میرسه. تو این مورد حتی یک ویروس سرماخوردگی میتونه در حد یک سرطان خطرناک باشه و بدن رو از پا دربیاره. در درمان بیماری هاشیموتو و دهها بیماری دیگه که آمار دارندگان این بیماریها در جهان به چند ده میلیون میرسه دست سیستم پزشکی در زمینه درمان کوتاه هست و چون نمیتونن کاری انجام بدن دارندگان این بیماریها رو به آرامش دعوت میکنن و میگن چیز خاصی نیست و مثلا تو دنیا ۱۵۰میلیون نفر این بیماری رو دارن و چیز خاصی نیست و مشکلی هم ندارند و دهها و صدها مورد دیگه از این مشکلات در سیستم پزشکی شما وجود داره...
مخلص کلام، جناب آقای صدقی و امثال آقای صدقیها...
سیستم پزشکی شما یک سیستم شکست خورده هست و سالهای زیادی هست که به زانو در اومده. شما اسب میتازونید برای اینکه امکانات و سرمایه ها و حمایتها در اختیار و دسترس شماست و تو این بازی سرگرم شدید و یادتون رفته درد مردم چیه و وظیفه شما چیه. ولی چیزی رو که نمیدونید اینه که حقیقت و قدرت درمان در دسترس شما وامکاناتتون نیست. اون چیزی که باعث میشه شما این همه شلوغ بازی دربیاری بی اطلاعی مردم از این موضوعات هست. من و امثال من جلوی شما و امثال شماها ایستادیم و به مطالب بیمورد شماها جواب قاطع میدیم
شیوا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
0
1
دی شیخ با چراغ همی گشت گرد شهر_ کز دیو و دد ملولم و انسانم ارزوست_گفتم ای شیخ یافت می نشود گشته ایم ما_گفت انکه یافت می نشود انم ارزوست" این شعر دقیقا موضوعی را توصیف میکند که در طب رایج اتفاق افتاده است,بسیاری از بیماران در سراسر دنیا,جهت تسکین و درمان بیماریهایشان,انقدر به پزشکان مختلف مراجعه کرده و ازمایشات فراوان انجام داده و داروهای مختلف و انتی بیوتیکهای قوی و وسیع الطیف مصرف کرده اند و سالهای سال گذشته و خسته و کوفته شده اند و نه تنها درمان نشده اند بلکه تسکین دردهایشان توسط مخدرها بوده, و بعضیهاشان گرفتار عوارض داروها نیز شده اند,در همینجای کلامم بسیاری از ما بر علیه پزشکان دنیا,جبهه میگیریم که اینها بلد نیستن درمان کنند چرا با جان ادمها بازی میکنند,که این طرز فکر ما بسیار اشتباه است,حقیقت این است که طب رایج ۱۵۰ سال بیشتر نیست که بوجود امده,و مانند خورشیدی است که سر صبح تازه طلوع کرده و هنوز خیلی زمان لازم دارد تا به وسط اسمان برسد تا گرمای دلپذیر ان را کاملا حس کنیم, در این میان روشهای درمانی وجود دارند که قدمتشان به چندین هزار سال میرسد از ان جمله گیاهدرمانی است,ما از این و روشهایی مثل این که میتواند مکملی خوب در کنار شیمیدرمانی به حساب اید باید استفاده کنیم و هیچ تعصب خاصی هم در مورد هیچ روش درمانی نداشته باشیم, چرا که ,,,شاخه ی گل هر جا که بروید گل است,,, والسلام,
محمد مهدی اسلامی (نام مستعار)
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
0
1
انرژی هاونی با رنگ آبی . دهد آرامشت راحت بخوابی . ولی رنگ انرژی دسته بیلی .
بود نزدیک بر خرطوم فیلی
اگر تابد برخسار مریضی . کند رخساره اش روی عریضی . ز رنگ زرد گوشتکوبی چه گویم ؟ شود دشوار کار جستجویم .
اگر یابی برای خود نگهدار. بهنگامش بتابان بر بزهکار . جلو گیرد گنهکار را ز بد ها . کرایش را برد ماند فقط چا .
برو دنبال دیگر از منابع . بری بسیار از هریک منافع . سپس خواهی گرفت تصمیم راسخ . خرافاتت کنی بر عقل ناسخ .
شیوا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۸
0
0
سلام هموطنان گرامی, سوالی دارم که هیچکس ان را مطرح نمیکند و جوابش را هم خیلی ها به درستی نمیدانند و هر کسی از روی میزان فهم و درکی که دارد جوابی میدهد,ولی من دوست دارم جوابی منطقی و به دور از خودخواهی و تعصب بشنوم,البته خودم جواب صد در صد درست این سوال را پیدا کرده ام, گر چه بسیاری از شما ممکن است بگویید این که سوالی اسان است و جوابش ساده و مشخص است, ولی اینطور نیست,اگر جوابش ساده بود این همه شما دوستان با یکدیگر بحث و جدل نداشتید,,,, سوال:پزشک به چه کسی میگویند؟؟؟
وسام عببات
|
Germany
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
0
0
با سلام خدمت جناب اقای دکتر دوستداری. مادرم بر اثر سکته نابینا شدند ایا بنظر شما انرژی درمانی برای ایشان جواب میدهد چگونه و چطور و‌کجا باید برای این کار اقدام کرد
شیوا:
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
0
0
سلام هموطنان محترم,امیدوارم در این روزهای سخت کرونایی,توان خود را در مقابل این ویروس با صبر و شکیبایی حفظ کرده باشید, در مورد سوالی که شش ماه پیش در بالا ذکر کرده بودم و گفته بودم که پزشک به چه کسی میگویند,هیچکس جوابی نداد, بنده به دلیل حساس بودن این موضوع, چند جمله ای را که سخنگوی محترم وزارت بهداشت ایران چندی پیش در یکی از صحبتهایشان ایراد فرمودند,در اینجا بازگو میکنم شاید راهنمایی باشد برای شما دوستان جهت اینکه بدانید پزشکی چیست و پزشک واقعی کیست,,اینجانب دقیقا جملاتشان را در اینجا مینویسم,:هر اقدامی و درمانی که با کمترین عوارض,طول عمر بیمار را افزایش دهد جزوی از طب محسوب خواهد شد و برای ما تفاوتی ندارد که طب ایرانی و سنتی و غیره باشد.
م.ح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
0
0
لطفا تلفن و آدرس دکتر دوستداری رو برام بذارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
0
0
سلام دوستان ببخشید اما این طب واقعا وجود دارد زیرا در طب نوین هم گفته شده که انرژی باعث بقای ما می شود پس برای درمان هم می‌تواند موثر باشد
و البته شما را مجبور به پرداخت نمی کند و کلاه برداری نمی کند . درست است که قیمت بالایی برای درمان دارد اما انتخاب با شماست که پیش ایشون بروید یا نه
و در جواب سوال شما باید بگم پزشک کسی هست که تمام تلاشش را برای بهبود مریض انجام دهد
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
0
4
من بيمار دكتر دوستداري بودم و به مدت چندين سال و هزينه چندين ميليون اما ذره اي تغيير در بيماريم حاصل نشد، من منكر وجود انرژي و كمك انرژي درمانگرها نيستم اما حرف هاي اين دكتر ........... فقط و فقط ........ و ادعا هستش ، ................. و در نهايت بعد از هدر رفتن پول و وقتتون ذره اي مسئوليت شما و بيماري شمارو قبول نميكنه وشروع ميكنه به تلقين كردن كه شما كاملا بيماريت از بين رفته و حالت خيلي خوبه اما وقتي به پزشك مراجعه كرديد ميبينيد كاملا دروغه
در دوره اي كه من ميرفتم هيچ كدوم از بيماراني كه مراجعه كرده بودن ذره اي تغيير نكردن
تمام نوشته هايي هم كه ميبينيد موافق و طرفدار دكتر دوستداري هستن از طرف خودش ................
بابک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
0
0
آدرس دکتر رو یکی بیاد بذاره
نظر شما
ادامه