کد خبر: ۱۶۳۸۷
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان/ دکتر ابراهیم توکلی مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان طی حکمی دکتر علی احمدی را به سمت ریاست اداره دامپزشکی شهرستان جیرفت منصوب کرد و از خدمات مطلوب دکتر نسیم دریجانی، رئیس سابق دامپزشکی این شهرستان تقدیر نمودند. متن حکم به شرح ذیل است:

بسمه تعالی
آقای دکتر علی احمدی
سلام علیکم
با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)
احتراماً با توجه به تعهد و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس اداره دامپزشکی شهرستان جیرفت منصوب می شوید. امید است با تلاش و همت مضاعف بیش از پیش در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید و موجب ارتقاء هر چه بهتر موقعیت و جایگاه دامپزشکی در این شهرستان شوید.
دکتر ابراهیم توکلی
مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان
 
دکتر ابراهیم توکلی در آئین تودیع رئیس قدیم ومعارفه رئیس جدید اداره دامپزشکی شهرستان جیرفت یکی از اولویتهای کاری سال 93 دولت تدبیر و امید را بحث سلامت عنوان کرد واظهارداشت:از آنجا که مجموعه دامپزشکی کشور در راستای همین موضوع انجام وظیفه می نماید این نشان از جایگاه رفیع ،ویژه ومهم آن در بحث سلامت دارد.
وی افزود: مجموعه اقدامات سازمان دامپزشکی و ادارات تابعه استانها شامل کنترل و پیشگیری بیماریهای واگیر دامی و بیماریهای مشترک بین دام و انسان است.
مدیر کل دامپزشکی جنوب کرمان با بیان اینکه کنترل بیماریهای مشترک که درصد بالایی هم دارند نشان از حساسیت و اهمیت جایگاه دامپزشکی در بحث سلامت است تصریح کرد: اگر مجموعه دامپزشکی نتواند بخوبی انجام وظیفه نماید هدف دولت محقق نخواهد شد و تبعات سنگین مادی و معنوی برای جامعه و کشور در پی خواهد داشت.
وی تصریح کرد:سازمان دامپزشکی جزء محدود دستگاههایی است که بواسطه حساسیت فعالیتش دولت در حاکمیت خود قرار داده است بطور ساده تر کار دامپزشکی حاکمیتی است و این هم نشان از جایگاه ویژه این دستگاه دارد.
توکلی با بیان اینکه مجموعه کارهای تامین بهداشت و سلامت جمعیت دامی، امنیت غذایی و نهایتا تامین بهداشت جامعه انسانی، هدف سازمان دامپزشکی است خاطرنشان کرد: نظارت در هر 2 بعد شرعی و بهداشتی جزء وظایف این مجموعه چه در تولیدات داخل و چه در تولیدات خارج از کشور است.
وی گفت: مجموعه دامپزشکی برای موفقیت در انجام امور خطیر محوله می بایست جایگاهش در استان و کشور برابر وظایفش باشد.
مدیر کل دامپزشکی جنوب کرمان اذعان داشت: با توجه به رسالت مهم دامپزشکی باید جایگاه رفیعش به مردم و مسئولان معرفی شود که متاسفانه با دارا بودن مسئولیت حساس به جایگاه واقعی خود نرسیده و این جایگاه کنونی متناسب با وظایفش و رسالت سنگینش نیست.
توکلی افزود:کار دامپزشکی ارتباط مستقیم با سلامت مردم و جامعه دارد و برای به سرانجام رسیدن هدفش که همان ارتقاء سلامت جامعه است نیاز به همراهی مردم و همکاری مسئولین مرتبط با بحث سلامت دارد.
وی ابراز داشت: بطور مثال در صورتیکه ما به مردم بگوئیم از مراکز معتبر و مورد تائید دامپزشکی خرید نمایند و در این آگاهی بخشیدن مسئولان مارا یاری نکنند و مردم هم به توصیه های ما عمل ننمایند ما به رسالتمان که همان سلامت جامعه است نخواهیم رسید.مسئولان مرتبط با موضوع می توانند با معرفی جایگاه دامپزشکی باعث همراهی بیشتر از پیش مردم با ما شوند.
توکلی با اشاره به اینکه دامپزشکی جزء مشاغل سخت است و کارکنان این مجموعه با تواضع و احساس مسئولیت انجام وظیفه می کننداظهارکرد: ما نیازمند همراهی و همکاری بیشتر ادارات و فرمانداریها در جهت انجام خدمت رسانی بیشتر به مردم هستیم و با تعاملی که طی این 2 سال با سایر ارگانها بوده به موفقیتهای زیادی دست یافته ایم که صمیمانه از کسانی که مارا در راستای نزدیک شدن به اهدافمان مارا یاری داده اند تشکر می کنم.
 
 
نظر شما
ادامه