کد خبر: ۱۶۹۳۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
طی حکمی از سوی دکتر مصطفی کنارکوهی مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان " دکتر منصور موسوی نسب" به عنوان رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اهواز منصوب گردید.
در متن این ابلاغ آمده است: بدینوسیله و به موجب این ابلاغ جنابعالی به عنوان رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اهواز منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و با تکیه بر ارزشهای مهرورزی و عدالت گستری، خدمت به بندگان خدا و پیشرفت تعالی مادی و معنوی را در سرلوحه فعالیت های خود قرار دهید.رجاء واثق دارد با بهره گیری از کلیه امکانات و استعدادهای موجود و رعایت قوانین و مقررات ضمن نظارت دقیق و پیگیری مستمر امور در اجرای سیاستها و اهداف بخش دامپزشکی موفق و موید خواهید بود.
طی مراسمی که جهت معارفه دکتر منصور موسوی نسب برگزار گردید از زحمات دکتر رضا اسدی در مدت تصدی مسئولیت رئیس اداره دامپزشکی اهواز تقدیر و تشکر به عمل آمد.
 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر سینایی
|
-
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
0
2
سلام وتبریک فراوان خدمت دکتر موسوی نسب وهمسر محترمشان خانم دکتر زندی که با راهنمایی ارزنده شان من توانسم از یکی از دانشگاههای خارج کشور پذیرش بگیرم و از بیکاری نجات پیدا کنم من و همسرم پیشرفتمان را مدیون کمک و راهنمایی شما خانم دکتر عزیز میبینیم امیدوارم کامنت مرا بخوانید و در تمام مراحل زندگی موفق باشید
زندی
|
-
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
0
1
درود و سپاس فراوان بر شما اقای دکتر بسیار خرسند شدم خبر موفقیت شما را شنیدم امیدوار و مطمئن هستم با هوش و پشتکاری که جنابعالی دارید هرکجا باشید پیشرفت خواهید کرد .زندی
رنجبری
|
-
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
0
1
با سلام خدمت دکتر موسوی و خانم دکتر زندی .این انتخاب شایسه و به جا را تبریک عرض می کنم.
نظر شما
ادامه