کد خبر: ۱۷۶۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

با امضای تفاهم نامه مالیاتی بین سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران و سازمان امور مالیاتی کشور اظهارنامه‌های تسلیمی هریک از اعضای سازمان نظام دامپزشکی با رعایت مقررات و شرایط مربوطه مشمول طرح خود اظهاری قرار خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران، سازمان نظام دامپزشکی به منظور ترویج و گسترش اخذ مالیات عادلانه، تفاهم‌نامه مالیاتی ویژه اعضای این سازمان را با سازمان امور مالیاتی کشور به امضا رساند.

 این تفاهم‌نامه که دستورالعمل خود اظهاری درآمد مشمولان مالیات و مالیات عملکرد اعضای سازمان نظام دامپزشکی را در سال ۱۳۹۲ تعیین می‌کند، چهارشنبه بیست و پنجم تیرماه به امضای دکتر محمدرضا صفری رئیس سازمان نظام دامپزشکی و علی عسکری رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور رسید.

بر اساس مفاد این تفاهم‌نامه، کلیه متقاضیان استفاده از تسهیلات این تفاهم‌نامه مالیاتی، باید نسبت به تهیه گواهی امضای دیجیتال (از دفاتر اسناد رسمی) اقدام و اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال ۱۳۹۲را در موعد مقرر قانونی یعنی ۳۱ تیرماه امسال تسلیم سازمان امور مالیاتی کشور نمایند.

 

 
  
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
0
0
سلام
پروانه مايع كوبي ديگر جه وازه اي است
لطفا درنگارش مطلب دقت كنيد
ناشناس
|
-
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
0
0
مندرجات جدول بي معنا ومفهوم است چراكه دامپزشك عمومي متخصص عنواني فاقد اعتبار بوده وچنين پروانه اي دراختيار هيچ يك ازدامپزشكان نمي باشد
((جدول رااصلاح كنيد ))
ناشناس
|
-
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
0
0
در خصوص کلمه غلط مایع کوبی که به عوض کلمه صحیح مایه کوبی در یک سربرگ رسمی امضا شده توسط دو مقام ارشد وجود دارد سوال اینست که آیا آقای دکتر صفری و یا کسان دورو بر ایشان قبل از امضای این متن این کلمه غلط را که باعث ریشخند سایرین به سطح سواد امضاکنندگان می گردد ندیده اند و یا دیده اند و نفهمیده اند؟این یک متن رسمی و اداری است آقایان دانشمند نه کاغذ تمرین املای فارسی!!!
نظر شما
ادامه