کد خبر: ۱۸۶۶۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر سیدحسن هاشمی در برنامه نگاه یک که شب گذشته از شبکه یک سیما پخش شد، درباره غیر بهداشتی اعلام شدن خمیر مرغ اظهار داشت: این موضوع به این دلیل است که بیشتر صنایعی که خمیر مرغ تولید می کنند زیر نظر سازمان دامپزشکی کشور نیستند.

وزیر بهداشت گفت: خمیر مرغی که تحت نظارت سازمان دامپزشکی تولید می شود مانعی برای مصرف آن وجود ندارد.

هاشمی درباره سرانجام مصرف روغن پالم در صنایع غذایی نیز افزود: در این مدت از ورود 350 هزار تن از این روغن به کشور جلوگیری و روغن مرغوب جایگزین آن شد.

وی گفت: اکنون مواد لبنی به جز چند نوع بستنی و خامه که نیاز به پایداری دارند ، افزودنی پالم ندارند.

وزیر بهداشت افزود: اینکه یکباره بحث غیر بهداشتی بودن روغن پالم در صنایع غذایی مطرح شد استفاده بیش از 700 هزار تن روغن پالم در این صنعت بود.

هاشمی گفت: بر اساس سیاست گذاری ها به مرور فقط 15 درصد روغن پالم در صنایع غذایی استفاده خواهد شد.
 
 
برچسب ها: خمیر مرغ، پالم،
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
-
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
0
0
جناب وزیر ، ممنون از بیان صریح شما، لطفا به همکارانتان بفرمایید قبل از رسانه ای شدن موضوعات مشکلات را در جلسات کارشناسی حل کنند
ناشناس
|
-
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
0
0
اینهم از خمیر مرغ . دیدید مشکلات چه راحت حل میشه ! درست مثل روغن پالم! اول میگن مشکل داره ،بعدا تبصره میگزارند و حل میشه. نمی شد اول بگویند بایستی تولید خمیر مرغ تحت نظارت باشه و با خاطیان برخورد کنن ؟ نه اینکه اول رسانه ای کنن و بعد تبصره و بعدش هم حتما تبصره دیگر ای که از آنهایی هم که تحت نظارت تولید نمیکنن خواهش کنن که نظارت رو بپذیرند. کی گفته که نمیشه با تبصره ( بجای قانون) مدیریت کرد؟
ناشناس
|
-
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
0
0
یکی بمن بگه، اگر خمیر مرغ بدون نظارت تولید میشه مشکل کجاست؟ فکر میکنم توی این کشور هر کسی دنبال اخذ مجوز باشه باخته، نه؟ آخر چطور خمیر مرغ بدون نظارت تولید و مصرف شود و کسی از دستگاه های نظارتی صداش در نیاد. ببخشید آئینه کجاست میخواهم ببینم چرا سرم درد میکنه، نکته دارم شاخ در میارم!!! .......................... امان از این سازمان غذا و دارو! ............................
نظر شما
ادامه