کد خبر: ۱۸۹۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

خبرگزاری تسنیم نوشت:

یک واردکننده غلات در گفت‌وگو با تسنیم گفت: تاخیر سازمان دامپزشکی در ارائه تائیدیه سلامت جو‌ وارداتی موجب دپوی محموله در گمرک و وارد شدن خسارت‌های مالی به بنده شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، حسنی یکی از واردکنندگان جو با اشاره به مشکلات خود در ترخیص کالا از گمرک، اظهار داشت: برای ترخیص جوهای وارداتی باید نخست یک نمونه برداری توسط سازمان دامپزشکی صورت گیرد تا کالاها فارغ از مشکلی وارد کشور شوند.

وی افزود: یکی از مجهزترین آزمایشگاه های سازمان دامپزشکی در استان تهران قرار دارد به همین جهت نمونه های جوهای وارداتی بنده نیز توسط مسئولین این آزمایشگاه بررسی شد.

این واردکنند غلات با بیان این که براساس روال این آزمایشگاه که در جاده کرج قرار دارد، جواب نمونه گیری ها ظرف یک هفته اعلام می شد، گفت: متأسفانه تا کنون 17 روز از نمونه برداری کالاهای بنده می گذرد و هنوز آزمایشگاه دامپزشکی استان تهران پاسخ نمونه برداری ها را اعلام نکرده است.

حسنی افزود: این امر باعث شده تا کالاهای بنده در گمرک مانده و امکان ترخیص نداشته باشند همچنین باید جریمه انبارداری و توقف کشتی ها در گمرک را هم پرداخت کنم که همین موضوع مشکلات زیادی را برای بنده و واردکنندگان جو به وجود آورده است.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بشري
|
-
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
0
0
آزمايش فلزات سنگين در خوراك دام يك آزمايش سخت و پيچيده است كه كوچكترين عدم يكنواختي سبب جواب هاي متفاوت خواهد شد و مورد اخير هم آزمايشگاه مجبور به تكرار بيش از 5 تا 6 بار شد تا نتايج حاصله قابل اتكا باشد
نظر شما
ادامه