کد خبر: ۲۰۲۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان همدان، دکتر رسولی مدیر کل به اتفاق دکتر بهرامی، معاونت توسعه و منابع و خانم معصومی مسئول حقوقی اداره کل دامپزشکی استان همدان با حاج آقا مترقب رئیس کل دادگستری استان همدان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که بیشتر به منظور تعامل بیشتر این دو دستگاه برگزار شد، دکتر رسولی با ارائه گزارشی از وضعیت دامپزشکی استان، مسائل و مشکلات و چالش های دامپزشکی استان را به سمع رئیس کل دادگستری رساند.

دکتر رسولی در قسمتی از سخنان خود از کنترل، بازرسی و نظارت بر مواد خام دامی در واحدهای نگهداری، بسته بندی، توزیع و عرضه این فرآورده ها گفت: علاوه بر چرخه تولید، ماموران دامپزشکی در سراسر استان از واحدهای نگهداری، بسته بندی، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی نیز بازدید های دوره ای به عمل می آورند. همکاران ما در سطح استان در 10 ماهه اخیر از این مراکز نزدیک به 57 هزار مورد بازدید انجام داده اند که نتیجه این بازدیدها ارجاع 135 مورد واحد متخلف به مراجع قضائی و ضبط و معدوم سازی مجموعا بیش از 450 تن فرآورده های غیر قابل مصرف و تاریخ مصرف گذشته و غیر بهداشتی بوده است.

مدیر کل دامپزشکی در ادامه به مسائل و مشکلات در روند رسیدگی به پرونده های متخلفین در حوزه دامپزشکی اشاره کرد و خواستار ارجاع پرونده های دامپزشکی به یک شعبه واحد، جهت سهولت در رسیدگی به این گونه موارد شد.

حاج آقا مترقب ریاست دادگستری نیز با اشاره به اهمیت وظایف دامپزشکی گفت: کنترل بهداشتی عمومی از طرف سازمان های مرتبط خصوصاً اداره دامپزشکی از حساسیت خاصی برخوردار می باشد لذا قوه قضایی نیز برخورد قاطعانه خود را با متخلفین حوزه ی دامپزشکی از ضروریات تامین امنیت غذائی و بهداشتی جامعه می داند و این امر را به صورت جدی پیگیری می نماید.

http://www.ivo.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=89f67935-3a3d-4b43-9f24-1e01b9901665

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
0
0
وای برما!
ملاقات با رییس دادگستری را افتخار میدانیم و تبدیل به خبر می کنیم.
عکس هم گرفته و در سایتها می گذاریم.
مدیر کل دادگستری با مدیر کل دامپزشکی در یک سطح هستند
نظر شما
ادامه