کد خبر: ۲۰۳۹۲

آزمایشگاه پزشکی

دانشگاه علوم پزشکی تبریز برای سال تحصیلی 95 - 94 دانشجوی دوره دکتری تخصصی پژوهشی را در 3 مرکز تحقیقاتی می پذیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، پذیرش دانشجو در دوره های دکتری تخصصی پژوهشی با ثبت نام و انجام مصاحبه صورت می گیرد. داوطلبان باید علاوه بر دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی، باید دارای دانشنامه دکتری عمومی (پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی)، دکتری حرفه ای دامپزشکی، دکتری حرفه ای علوم آزمایشگاهی و کارشناسی ارشد از یکی از دانشگاههای داخل یا خارج کشور مورد تائید وزارتین بهداشت، و علوم باشند.

داوطلبان دارای مدارک تحصیلی بالاتر [دکتری تخصصی (PhD) ، تخصصی بالینی (دستیاری) و فوق تخصصی و فلوشیپ] در صورت پذیرفته شدن در دوره ملزم به پرداخت هزینه های تحصیل خود براساس تعرفه شعب بین الملل دانشگاههای وابسته به وزارت بهاشت هستند.

دارندگان مدارک معادل کارشناسی ارشد مجاز به شرکت در این دوره نیستند. داشتن حداقل دو مقاله تحقیقی اصیل منتشر شده در مجلات معتبر نمایه شده بین المللی Pub Med یا ISI به عنوان نویسنده اول یا مسئول الزامی است. داوطلبان باید از ارسال بیش از دو مقاله ذکر شده و هر گونه مدارک غیر از مدارک ذکر شده خودداری کنند.

عدم اشتغال به تحصیل همزمان در دوره های دکتری تخصصی (PhD)، تخصصی بالینی (دستیاری) و یا بالاتر در کلیه مؤسسات آموزشی و تحقیقاتی کشور با ارائه برگه تعهد محضری الزامی است. تحصیل در مقطع دکتری تخصصی پژوهشی تمام وقت است بنابراین هر گونه اشتغالی برای دانشجو ممنوع است جهت عدم اشتغال ارائه تعهد محضری الزامی است.

همچنین به منظور تحقق ارتباط دانشگاه و صنعت و تقویت بنیه علمی صنعت خصوصی مراکز مجری دوره های تخصصی پژوهشی می توانند از بین داوطلبان مؤسسات خصوصی ، مطابق مفاد آئین نامه دکتری تخصصی پژوهشی، دانشجو بپذیرند منوط به اینکه به صورت بورس موسسات خصوصی پذیرش می شوند و این دسته از داوطلبان باید دارای شرایط ورود به دوره باشند و عناوین پایان نامه پذیرفته شدگان بورس موسسات خصوصی باید منطبق با نیازهای موسسه سفارش دهنده و در جهت حل معضلات و نیازهای سلامت و مورد تائید استاد راهنما باشد.

دانشجو در هنگام ثبت نام طبق مقررات موظف به سپردن تعهد رسمی به مؤسسه می باشد که در صورت انصراف و یا به اتمام نرساندن دوره در مدت مجاز تحصیل، متعهد به پرداخت غرامت به موسسه می شود.

پذیرش 4 نفر در مرکز تحقیقات علوم اعصاب در گرایش های ترومای مغز، ضایعات ستون فقرات و نخاع، نورواورولوژی، بیومکانیک ستون فقرات

پذیرش 2 نفر در مرکز تحقیقات کاربردی داروئی در گرایش های علوم داروئی (کرایش داروهای مؤثر در کبد چرب) و علوم داروئی گرایش فارماسیوتیکس

پذیرش 2 نفر در مرکز تحقیقات علوم تغذیه در گرایش های ریزمغذی ها و بیماری های مزمن و تغذیه سلولی و مولکولی

ثبت نام آنلاین و انجام مصاحبه و پذیرش دانشجو از 30 بهمن 93 تا 20 اردیبهشت 94 انجام می گیرد. کارت ورود به جلسه 18 خردادماه 94 در دانشگاه علوم پزشکی تبریز توزیع می شود و مصاحبه در روزهای 19 تا 23 خردادماه 94 انجام می گیرد.

 

 

نظر شما
ادامه