کد خبر: ۲۰۴۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

دیدار مدیرکل دامپزشکی استان البرز با سرپرست فرمانداری طالقان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری طالقان، دکتر برایی نژاد مدیر کل دامپزشکی استان البرز با کورش لهراسبی سرپرست فرمانداری شهرستان طالقان در دفتر وی دیدار و گفتگو کرد.

سرپرست فرمانداری طالقان در این دیدار ضمن تشکر از زحمات مسئولین دامپزشکی استان وشهرستان، ساخت کشتارگاه در شهرستان و نیز تجهیز اداره دامپزشکی از لحاظ ساختمان مناسب، امکانات و نیروی انسانی را از نیاز ها و ضروریات اساسی برای توسعه این بخش دانست.

در ادامه طرفین توافق کردند همکاری و تلاش لازم را جهت به نتیجه رسیدن موضوعات مطرح شده بکار گیرند.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر حسینی
|
-
|
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
0
0
متاسفانه طی 3 سال اخیر انتصاب و تغییر اغلب مدیران دامپزشکی در درون اداره کل و شهرستانهای البرز خیلی بسرعت شاید با طول عمر یکسال انجام میگیرد که نشان میدهد بدون مطالعه مناسب و عجولانه تصمیم گیری می شود کمتر توانایی وتجارب حرفه ای افراد و بیشتر سلایق و نگرانیهای غیر حرفه ای در تصمیم گیری دخالت داشته است .
دکتر اکبریان
|
-
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
0
0
مدیر کل البرز خیلی با تجربه اند ولی در بسیاری وظیفه های حاکمیتی بخصوص نظارت بر بهداشت عمومی اماکن محتاطانه عمل کرده است تا فشاری حس نگردد شاهد آنهم وضعیت بد بهداشتی در اماکن عرضه فراورده های خام دامی عمدتا مرغ و گوشت فروشیها در کرج و شهرهای دیگر است ضمنا با نظر دوستمان که گفتند عجولانه در انتصابات تصمیم میگیرد موافقم در سمتهای مدیرکل تهران نیز همینطور بودند
نظر شما
ادامه