کد خبر: ۲۱۳
سایت خبری - تحلیلی تابناک بعنوان سایتی پربیننده به نقل از خبرگزاری دولتی برنانیوز مجموعه ای از عکسهای مربوط به آزادی رکسانا صابری را منتشر کرده که در آن دکتر پیام محبی رئیس بیمارستان دامپزشکی تهران دیده می شود...

 

 

سایت خبری - تحلیلی تابناک بعنوان سایتی پربیننده به نقل از خبرگزاری دولتی برنانیوز مجموعه ای از عکسهای مربوط به آزادی رکسانا صابری را منتشر کرده که در آن دکتر پیام محبی رئیس بیمارستان دامپزشکی تهران دیده می شود.

دکتر محبی در مصاحبه کوتاهی با نشریه حکیم مهر پیرامون عکسهای منتشره گفت : رکسانا صابری از دوستان بسیار نزدیک من است و تقریباً اولین جایی که در ایران زندگی کرده با ما بوده است. وی همچنین خاطرنشان کرد که بسیاری از خبرگزاری های خارجی اخبار مربوط به رکسانا صابری را از قول من منتشر کرده اند و این مطلب در جستجوی ساده در گوگل به روشنی مشخص است.

گفتنی است سایت تابناک به تازگی خبر از آزادی رکسانا صابری داده و نوشته بود :

"حکم صادره در خصوص رکسانا صابری در مرحله تجدید نظر لغو شده است و با استناد به ماده دیگری از قانون مجازات اسلامی به دوسال حبس تقلیل یافت که این مجازات نیز به مدت 5 سال تعلیق شده است. رییس جمهور سی ام فروردین در نامه ای به دادستان تهران خواستار رعایت قسط و عدل در رسیدگی به اتهامات "رکسانا صابری" شده بود. شعبه‌ 28 دادگاه انقلاب پیش ازاین صابری را به اتهام جاسوسی به هشت سال حبس تعزیری محکوم کرده بود."

 

 

راست به چپ : پدر رکسانا صابری و دکتر محبی (دامپزشک) از دوستان خانوادگی خانواده رکسانا صابری

 

نظر شما
ادامه