کد خبر: ۲۲۴۴۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

گرگ مهاجم که با حمله به کودکان روستایی در همدان وحشت‌آفرینی کرده بود در طرح ویژه محیط‌بانان شکار شد.

به گزارش ایران، رئیس اداره حفاظت محیط زیست رزن گفت: یک گرگ در روستای ملابداغ رزن هدف گلوله قرار گرفت.

«جواد نوری» گفت: پس از دو مرحله حمله گرگ به دو کودک خردسال در روستاهای شهر رزن استان همدان تیم یگان حفاظت محیط زیست در محدوده‌های حمله گرگ مستقر شدند.


وی اضافه کرد: همچنین سرکشی در مناطقی که احتمال حضور گرگ زیاد بوده و محدوده‌ای که گرگ اقدام به حمله به کودکان کرده بود در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: پس از سرکشی‌های پی‌در‌پی سرانجام گرگ مهاجم پس از شلیک سه تیر با تفنگ ساچمه‌زنی کشته شد، با وجود این حضور یگان حفاظت در رزن برای پیشگیری و دفع حمله گرگ ادامه دارد.  اواسط تیرماه سال‌جاری گرگ در سه نوبت وارد دو روستای تخت و ملابداغ از توابع بخش سردرود رزن شد.

در دو حادثه که در دو روز متوالی رخ داد گرگ ناحیه گردن و صورت یک دختر و پسر حدود چهارساله را در روستاهای تخت و ملابداغ زخمی کرد که با حضور بموقع اعضای خانواده، گرگ متواری شد.  همچنین در سانحه سوم که برای دومین بار در روستای ملابداغ رخ داد یک گرگ قصد حمله به یک پدر و فرزندش را داشت که با هیاهو و حضور همسایه‌ها گرگ پا به فرار گذاشت.

طبق بررسی‌ها، بیشتر خانه‌های روستاهای تخت و ملابداغ فاقد حصار و دیوارکشی بوده و این نقص زمینه ورود گرگ به خانه‌ها را فراهم کرده است.

حضور و حمله گرگ به ساکنان روستاهای رزن موجب شد مسئولان محیط زیست استان بازدیدی از روستاها داشته باشند و تدابیری برای حفظ امنیت اتخاذ کنند.

سال گذشته یک کودک چهارساله در روستای «کهریزبغازی» بخش سردرود رزن طعمه گرگ شد همچنین در دو نوبت گرگ به گله گوسفندان حمله و چوپان را زخمی کرد.

بنابر این گزارش، 15 تیرماه سال جاری «خاطره قاسمی» چهار ساله هدف حمله گرگ قرار گرفت. 

این اتفاق در حالی رخ داد که پیش از آن کودک پنج ساله‌ای به نام «ابوالفضل» هدف حمله قرار گرفت که خوشبختانه هر دو کودک از مرگ نجات یافتند.

 

خبر مرتبط:

عامل حمله گرگ‌ها به کودکان روستایی در همدان نبود طعمه است

حمله گرگ به کودکان روستاهای اطراف رزن (+عکس)

حمله گرگ به یک دختر بچه 4 ساله در رزن

 

 

برچسب ها: گرگ، رزن،
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
0
0
3 بار میکشتنش
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
0
0
گرگ های بیچاره هم حق حیات دارند. همون جوری که ما آدم ها برای بقاء خود گوشت گاو و گوسفند و ... میخوریم اگر چه ما از منابع غذایی دیگر هم میتوانیم استفاده کنیم اما گرگ ها فقط گوشت خوارند چکار کنند؟ ما تو قلمروشان اقدام به خانه سازی میکنیم و حیواناتی که غذای آنهاست را شکار میکنیم اون وقت گرگ مجبور میشه برای حفظ حیات خود هر کاری بکنه...
نظر شما
ادامه