کد خبر: ۲۲۸۳۲

مدیران کل دامپزشکی استانهای منطقه دو کشوری (ایلام، کردستان، کرمانشاه، لرستان و همدان در روز دوشنبه 26 مرداد در سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه گردهم آمدند.

به گزارش روابط عمومی دامپزشکی استان کرمانشاه، در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین یوسف پرویزپور نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی با خوشامدگویی و خیر مقدم به مدعوین، جلسه را آغاز و سپس دکتر پرور مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه ضمن خیر مقدم با ارائه گزارشی از پتانسیل های دامی استان و وضعیت موجود، به بیان برخی از اقدامات شاخص انجام شده اخیر در دامپزشکی استان کرمانشاه پرداخت.

وی هدف از تشکیل این جلسات را بررسی مسائل و مشکلات دامپزشکی منطقه و دستیابی به راه حل مناسب و کارشناسی شده جهت رفع مشکلات موجود و ارائه هرچه بهتر خدمات بیان نمود.

در ادامه، دستور کار جلسه با موضوعات مقابله و کنترل بیماری تب مالت، خدمات رسانی به دام عشایر، حمل واکسن از سازمان دامپزشکی به مقصد استان های منطقه دو، ساماندهی مدیریت بهداشتی و قرنطینه ای در کشتارگاه های طیور و نحوه نظارت بر عدم مصرف مالاشیت گرین در مزارع پرورش ماهی ارائه گردید که پیشنهادات مدیران کل منطقه دو پس از جمع بندی جهت بررسی و تصویب به سازمان دامپزشکی ارائه خواهد شد.

در پایان این جلسه دکتر پرور ضمن قدردانی از حضور فعال مدیران و کارشناسان استان های منطقه دو کشور اظهار امیدواری کرد که با پیگیری مستمر مصوبات و ادامه این جلسات بصورت منظم گام مهمی در حل مسائل و مشکلات منطقه در راستای اهداف عالیه سازمان دامپزشکی کشور برداشته شود.

 

 

نظر شما
ادامه