کد خبر: ۲۳۷۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

«دکتر احمد جابری» و «مهندس مسعود رجبی» از کارشناسان ارشد مرکز ملی تشخیص و آزمایشگاه های سازمان دامپزشکی کشور، از آزمایشگاه در دست احداث اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی در بجنورد بازدید کردند.

در این بازدید که «دکتر سید محمدمهدی احمدی» مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی، «دکتر مهیار شریفان» مسئول آزمایشگاه و تعدادی دیگر از رؤسای ادارات ستادی این اداره کل نیز کارشناسان مرکز تشخیص سازمان را همراهی می کردند، دکتر جابری و مهندس رجبی نکاتی را با هدف بهینه سازی و تکمیل ساختمان آزمایشگاه مذکور به پیمانکار پروژه گوشزد کردند.

پروژه ساخت و تکمیل آزمایشگاه مرکزی دامپزشکی استان ازجمله پروژه های مصوب سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی است که با تخصیص اعتباری معادل 46 میلیارد ریال در حال حاضر حدود 57 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گفته دکتر احمدی مدیرکل دامپزشکی استان، با توجه به روند مناسب فعالیت پیمانکار و نظارت عالیه این اداره کل پیش بینی می شود که پروژه یادشده حداکثر تا اردیبهشت سال آتی به بهره برداری برسد و امید می رود که به آزمایشگاه مرجع منطقه ای و یکی از مجهزترین آزمایشگاه های دامپزشکی کشور تبدیل شود.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
0
0
تفاوت این دو عکس رو با یکدیگر بیان فرمائید، راستی اصلا این خبر چیه؟ این سایت چند وقتیه که عملا تعطیل شده، فقط مونده اخبار حضور غیاب مدیران سازمان رو و البته بعضی از مدیران!!! رو هم اعلام بفرمایید.
نظر شما
ادامه