کد خبر: ۲۳۸۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

مانور رومیزی مقابله با آنفلوانزای فوق حاد پرندگان، پیش از ظهر امروز در اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی اجرا شد.

در این مانور بین بخشی که با همکاری تنگاتنگ اداره کل دامپزشکی، استانداری خراسان شمالی و سازمان جهادکشاورزی و به مناسبت هفته پدافند غیرعامل برگزار شد، نمایندگان دیگر دستگاه های ذیل شورای پدافند غیرعامل و مدیریت بحران استان ازجمله نیروی انتظامی، دادگستری، اطلاعات، حمل و نقل و پایانه ها، صنعت، معدن و تجارت، شرکت پشتیبانی امور دام، دانشگاه علوم پزشکی، حفاظت محیط زیست، صندوق بیمه محصولات کشاورزی و ... شرکت داشتند.

در این مانور تمرینی، اقدامات فنی، بهداشتی و قرنطینه ای پیشگیرانه و تدابیر اقتصادی-اجتماعی از پیش طراحی شده برای کنترل بحران و سایر اقدامات اجرایی مورد انتظار هر یک از دستگاه های ذی ربط در یک رخداد فرضی وقوع بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در یک واحد مرغداری صنعتی 20 هزار قطعه ای در شهرستان شیروان تمرین شد.

مرحله عملیاتی این مانور نیز فردا، یکشنبه، در محل یادشده با حضور کلیه اعضای ستاد مذکور و نیروهای فنی و عملیاتی اداره کل و شبکه دامپزشکی شیروان و همکاری فرمانداری آن شهرستان برگزار خواهد شد.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
vqh
|
-
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
0
0
به امید خدا همینجوری پیش بره شاهد مانور زیر میزی یا داخل چمنزاری یامثلا داخل اسانسوری و...........هم خواهیم بود من که اگه ویروس انفلوانزا بودم با شنیدن این خبر تا حالا چند بار مرده بودم.
دکتر بدیعی
|
-
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
0
0
یعنی چی ؟ مانور رومیزی؟؟ ننویسید این مطالب را ؟خیرسرمون تحصیل کرده ایم
نظر شما
ادامه