کد خبر: ۲۴۳۶۴

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، روز چهارشنبه 18/9/94 جلسه ای با حضور «دکتر مهدی خلج» رئیس سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر مسعود هاشم زاده» معاون تشخیص و درمان و «دکتر مهدوی نژاد» مدیر کل دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور و تعدادی از شرکت های دانش بنیان در زمینه تولید دارو و مواد بیولوژیک برگزار گردید.

دکتر خلج ضمن تاکید بر حمایت های دولت از شرکت های دانش بنیان در راستای اقتصاد مقاومتی، ایجاد شرکت های دانش بنیان را به عنوان راهکاری برای توسعه تولیدات با کیفیت مورد نظر در بخش دامپزشکی برشمرد و حمایت از این بخش های نوپا را به عنوان وظیفه ویژه قلمداد نمود.

در این جلسه، مدیران شرکت های دانش بنیان با مطرح کردن مسائل و مشکلاتی از جمله طولانی بودن روند ثبت محصولات، پیچیدگی و بوروکراسی اداری، عدم حمایت های مالی برای راه اندازی و ایجاد خط تولید محصولات، بالا بودن قیمت تمام شده برخی محصولات و نیاز به حمایت های دولت برای پرداخت یارانه و راه اندازی تولید انبوه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در پایان مقرر شد که جلسات منظم با جمع بیشتری از شرکت های دانش بنیان بصورت ادواری با حضور رئیس سازمان دامپزشکی کشور و مسئولین ذیربط برقرار گردد تا ضمن بررسی مشکلات پیش رو، پیگیری های لازم برای رفع موانع به عمل آید.

 

 

نظر شما
ادامه