کد خبر: ۲۴۵۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

به دعوت مدیر نمایندگی خبرگزاری تسنیم استان اصفهان، مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان از دفتر این خبرگزاری بازدید نمود و در نشست صمیمانه به سوالات خبرنگار این خبرگزاری پاسخ داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، در این بازدید دکتر موحدی مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان ضمن تشکر از دعوت این خبرگزاری گفت: هدفگذاری اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در برخورد با رسانه ها، پاسخگویی دقیق و درست است تا با از بین بردن شایعات در جامعه، سطح آگاهی جامعه را در خصوص وظایف و مسئولیت هایی که بر عهده این اداره کل قرار گرفته است را افزایش دهد بخصوص شایعاتی مانند مصرف هورمون در طیور پرورشی، که می تواند فقط به عنوان یک توهم توسط افراد ناآگاه متاسفانه بیان و در شبکه های اجتماعی توسعه پیدا کند.

در ادامه دکتر موحدی در خصوص تاریخچه تشکیل، وظایف و مسئولیت های سازمان دامپزشکی کشور توضیحاتی بیان کرد و ادامه داد: استان اصفهان در سال های اخیر با توجه به توسعه صنعت دامپروی و صنایع جانبی مرتبط با آن در کشور شناخته شده است. به نحوی که در حال حاضر اولین استان تولید کننده شیر در کشور هستیم که از لحاظ کیفیت در حد مطلوب می باشد، همچنین در پرورش طیور و دام جزو استان های برتر در سطح کشور هستیم.

سپس مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان آماری از کارهای صورت گرفته توسط اداره کل دامپزشکی استان اصفهان صورت گرفته داد و خاطر نشان کرد: با تمام کمبودهایی سخت افزاری و نرم افزاری که کارکنان مجموعه دامپزشکی استان با آن دست و پنجه نرم می کنند، ولی با ایثار و از خودگذشتگی بیش از توان خود انرژی صرف می کنند تا از بروز مشکلات بهداشتی مرتبط با وظایف و مسئولیت های دامپزشکی جلوگیری به عمل آورند و باعث ایجاد ضرر و زیان به اقتصاد و جامعه کشور نگردد.

در پایان این دیدار دکتر موحدی در خصوص هدفگذاری هایی که برای آینده در دامپزشکی صورت گرفته توضیح داد و خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش کمی که در بحث دامپروری و صنایع تبدیلی صورت گرفته است، دامپزشکی استان به دنبال کیفی سازی در محصولات تولیدی زیر نظر این اداره کل است تا ضمن تولید محصولات با کیفیت تر، مباحث مربوط به افزایش صادارت فرآورده های خام دامی را در دستور کار خود قرار داده است تا با ایجاد اشتغال پایدار در سطح استان باعث رونق این صنایع در استان شود.

در این بازدید دکتر محمدباقر مقدس معاون توسعه مدیریت و منابع و کوروش دهقان رئیس حراست اداره کل دامپزشکی استان اصفهان وی را همراهی می کردند.









 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
-
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
0
0
بله در تولید شیر مقام اول ولی از نظر انگیزه پرسنل مقام اخر را داراست
نظر شما
ادامه