کد خبر: ۲۴۵۸۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

خبرگزاری فارس: 3 باب سردخانه غیرمجاز نگهداری فرآورده‌های خام دامی در اراک کشف شد

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اراک از کشف سه باب سردخانه غیرمجاز نگهداری فرآورده‌های خام دامی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «دکتر حبیب اسحقی» اظهار داشت: با نظارت‌ها و پیگیری‌های انجام شده، سه سردخانه غیرمجاز که اقدام به نگهداری فرآورده‌های خام دامی در این شهرستان می‌کردند، کشف و شناسایی شدند.

وی تصریح کرد: دامپزشکی اراک در راستای اعمال نظارت‌های بهداشتی بر تولید، استحصال، نگهداری، حمل و نقل و عرضه فرآورده‌های خام دامی و به استناد گزارش‌های رسیده ضمن هماهنگی با معاون دادستان اراک و کارشناسان دامپزشکی به همراه نمایندگان تعزیرات حکومتی نسبت به نمونه‌برداری از محموله‌های موجود در سردخانه اقدام می‌کنند.

رئیس شبکه دامپزشکی اراک با اشاره به پلمپ سردخانه‌ها و توقیف محموله‌ها تا مشخص شدن نتایج آزمایش‌ها خاطر نشان کرد: دامپزشکی اراک با تمام توان و نیرو در راستای تضمین سلامت و کیفیت مواد غذایی با منشأ دامی تلاش کرده و کنترل و نظارت‌های بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی را به منظور حفظ بهداشت و سلامت مصرف‌کنندگان به عنوان یکی از وظایف اصلی به طور جدی پیگیری می‌کند.

اسحقی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد غیربهداشتی در حوزه دامپزشکی هرچه سریع‌تر مراتب را از طریق سامانه تلفنی 1512 به دامپزشکی اعلام کنند.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
0
0
کجا را نگاه می کنی دکتر
همکار
|
-
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
0
0
باسلام
آقای دکتر خدا کنه .................................
نظر شما
ادامه