کد خبر: ۲۸۳۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
 
 

طی مراسمی که در سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان اصفهان «دکتر سید محمد حسینی» رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی استان اصفهان تودیع و «دکتر وحید مقدس» بعنوان سرپرست جدید این اداره معرفی گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر شهرام موحدی» مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان در این جلسه گفت: دکتر سید محمد حسینی از افراد با تجربه و متخصص در زمینه دام می باشد که در مدت مسئولیت ایشان کارهای مثبتی در این اداره انجام گرفت که بسیار قابل تقدیر می باشد.

وی در ادامه افزود: دکتر وحید مقدس با سابقه بالایی که در مسئولیت های مختلف داشته نیاز به معرفی نمی باشد و تعهد و تجربه ایشان برکسی پوشیده نیست و با تجاربی که در این مدت با کار کردن در اداره بهداشت و مبارزه با بیماری دامی پیدا کرده، امید است که در آینده شاهد تغییرات جدید و مثبتی در رابطه با مبارزه با بیماری های دام و بیماری های قابل انتقال بین دام و انسان باشیم.

در این جلسه دکتر سید محمد حسینی گزارشی از عملکرد خود در چند سال مسئولیت در این سمت را داد و ابراز امیدواری کرد که دکتر وحید مقدس در این سمت موفق باشد.
 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
0
0
ضمن تبریک به دکتر وحید مقدس به مناسبت این پست و قدر دانی از زحمات دکتر حسینی . آرزوی موفقیت در این سمت را برای دکتر وحید مقدس آرزومندم
چنبری
|
United States of America
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
0
0
تبریک دکتر جان
نظر شما
ادامه