کد خبر: ۲۸۷۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
با همکاری شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران و انجمن حمایت از حیوانات:
مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران افزود: تامین خودروها، تجهیزات و راننده از سوی شهرداری تهران بوده و تامین نیروی دامپزشک با انجمن حمایت از حیوانات صورت گرفته است ...
 راه اندازی نخستین کلینیک سیار حیوانات شهری
 

حکیم مهر - نخستین کلینیک سیار حیوانات شهری با اختصاص خودرو از سوی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با حمایت انجمن حمایت از حیوانات راه اندازی شد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از تهران سما، «رضا قدیمی» مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، با اعلام سومین سال فعالیت مبارزه با سگ های ولگرد، گفت: از زمان آغاز این فعالیت تاکنون، کشتار سگ ها تعطیل شده است و 15 تیم زبده، کار زنده گیری سگ ها را انجام می دهند.

وی افزود: در حال حاضر 60 نیروی جوان آموزش دیده در بخش زنده گیری سگ فعالیت می کنند که در جدیدترین عملیات 2 تیم طی 48 ساعت فعالیت در مجموعه 140 هکتاری نمایشگاه آفتاب، موفق به زنده گیری 60 قلاده سگ شده اند.

این مسئول با طرح این پرسش که چرا در شهر تهران با وجود زنده گیری و عقیم سازی باز هم تعداد قابل توجهی سک ولگرد مشاهده می شود، پاسخ داد: روش های به کارگیری شده برای گرفتن سگ ها کامل است، اما واقعیت آن است که شهر تهران میزبان سگ های ولگردی است که در فصل سرما از اطراف شهر تهران و روستاها و شهرهای کوچک به تهران سرازیر می شوند.

وی افزود: اگر قرار است موضوع کنترل سگ های ولگرد در شهر تهران به نتیجه برسد، باید هماهنگی های با شهرهای اطراف تهران صورت پذیرد.

 

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اشاره به راه اندازی نخستین کلینک سیار حیوانات شهری، اعلام کرد: برای اولین بار در کشور شاهد وقوع این اتفاق هستیم، به طوری که تامین خودروها و تجهیزات و راننده از سوی شهرداری تهران بوده و تامین نیروی دامپزشک با انجمن حمایت از حیوانات، صورت گرفته است.

وی درباره اقدامات کلینک سیار حیوانات شهری گفت: با بهره برداری از این کلینیک، سگ های حاضر در جنگل های اطراف تهران زنده گیری می شوند و پس از انجام عملیات عقیم سازی، انگل زدایی و درمان، رها می شوند.

قدیمی اعلام کرد: شهرداری تهران در زمینه مبارزه با سگ های ولگرد اقدامات موثری را صورت داده و تجربه موفقی داشته است که می تواند الگوی کلان شهرهای کشور باشد.

همچنین «منصور باقر صاد» رئیس هیئت مدیره شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران نیز با اشاره به حمایت های موثر شورای شهر تهران در خصوص اقدامات مبارزه با حیوانات و جانوران مضر شهری، گفت: مهمترین موضوع برای مدیریت شهری بحث آموزش است که شامل شهروندان وکارکنان این بخش است.

وی اعلام کرد: با توجه به اهمیت سلامت کارکنان در تلاش هستیم حتی خانواده ها و کودکان کارکنان را واکسیناسیون کنیم تا سلامت افراد و خانواده هایشان به طور کامل تامین شود. 
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
0
3
بسیار کار پسندیده ای است موفق باشید
نظر شما
ادامه