کد خبر: ۲۸۸۱۶

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی مرکز تشخیص، آزمایشگاه های مرجع و مطالعات کاربردی سازمان دامپزشکی کشور، دوره آموزشی کنترل کیفی دارو (اندازه گیری پوتنسی آنتی بیوتیک ها و اندازه گیری اندوتوکسین باکتریایی در دارو) از دوره های مصوب آموزشی بصورت تئوری و عملی از تاریخ 10/12/94 لغایت 11/12/94 در مرکز ملی تشخیص، آزمایشگاه های مرجع و مطالعات کاربردی سازمان دامپزشکی کشور برای کارشناسان آزمایشگاه تعدادی از ادارات کل دامپزشکی استانها و کارشناسان مرکز ملی تشخیص بصورت ملی برگزار شد.

«دکتر عادل حقیقی» رئیس مرکز ملی تشخیص ضمن خوش آمدگویی به استاد مدعو و کارشناسان شرکت کننده در دوره عنوان نمود که این دوره برای اولین بار در سازمان دامپزشکی کشور برگزار می شود و همچنین توضیح مختصری نیز در ارتباط با پوتنسی آنتی بیوتیک ها و اندازه گیری اندوتوکسین باکتریایی ارائه نمود و از شرکت کنندگان درخواست کرد که حداکثر بهره برداری لازم را از دوره نموده و در جهت اجرایی کردن آزمایشات در استانهای مربوطه تلاش نمایند.

پس از آن، دوره مذکور در طی دو روز با طرح مباحث تئوری و عملی در آزمایشگاه اجرا گردید. ضمنا در شروع دوره پیش آزمون و در روز پایانی آزمون نهایی برگزار شد.

 
 
نظر شما
ادامه