کد خبر: ۲۸۸۲۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

وزیر علوم گفت:‌ رشته‌های غیرمجاز دانشگاه آزاد در شورای گسترش آموزش عالی در دست بررسی است و این بررسی به طور مداوم صورت می‌گیرد تا رشته‌های دارای نقص، رفع نقص شوند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «دکتر محمد فرهادی» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح روز گذشته در حاشیه مراسم جایزه جهانی شرکت‌های دانشی برتر در جمع خبرنگاران گفت: در شرایط پسابرجام عرصه جدیدی برای همکاری‌های علمی و فناوری باز شده است و این مراسم نیز به این صورت برگزار شد که بیش از 200 شرکت در ایران مورد ارزیابی قرار گرفتند و از بین آنها به 3 شرکت دانشی جایزه تعلق گرفت.

وی با تأکید بر تکیه شرکت‌ها و نیروی انسانی ماهر برای اعمال مدیریت دانشی، گفت: بر این اساس می‌توانیم در صحنه بین‌الملل تعامل خوبی داشته باشیم.

فرهادی در رابطه با رشته‌های غیرمجاز دانشگاه آزاد اظهار داشت: این رشته‌ها به طور مداوم در شورای گسترش آموزش عالی بررسی می‌شود که برخی از آنها تأیید شده و برخی دیگر باید رفع نقص شود و صبح امروز نیز جلسه بررسی این رشته‌ها برگزار شد.

فرهادی همچنین از انجام 1200 پروژه مشترک با وزارت دفاع و دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: در حدود 1200 پروژه مشترک با وزارت دفاع داریم که در زمینه‌های مختلف اجرا می‌شود.

وی در پاسخ به سؤالی در رابطه با چگونگی تعامل وزارت علوم و مجلس آینده نیز گفت: ما همیشه تعامل خوبی با مجلس داشتیم که این تعامل در مجلس آینده نیز ادامه می‌یابد.
 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
0
2
برادر گرامی لطفا جلوی جذب دانشجوی دکتری تخصصی دامپزشکی در دانشگاه آزاد رو بگیرید. 500 نفر متخصص در یک سال از کشتار جمعی و هولوکاست هم بدتره به خدا!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
متولیانی که قانون کلینیک زدن رو هم عوض کردند رو هم مورد عنایت قرار بدید.
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
0
0
ای کاش مسئولان وزارت علوم و کشاورزی و دامپزشکی به اینجا سر بزنند و با خوندن نظراتمون بدونن که چه رنجی داریم می کشیم و اوضاع دکترهای دامپزشک کشور چقدر خرابه.
نظر شما
ادامه