کد خبر: ۲۸۸۵

حکیم مهر -  همزمان با سالروز میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی‌عصر (عج) صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای مهلت ثبت نام و ارسال مدارک در تور نمایشگاه 2010SPACE  را تا 10/5/89  تمدید کرد.

نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت دامپروری فرانسه در تاریخ  14 سپتامبر 2010 برابر با 23 شهریور 89 در پارک نمایشگاهی شهر رن (RENNES) ، مرکز یکی از بزرگترین مناطق دامپروری اروپا برگزار و آخرین دستاورد‌ها و فن‌آوری‌های متخصصین در زمینه دام و طیور ارائه می‌شود. خوراک، تغذیه و کنستانتره‌ها، تجهیزات و تاسیسات، ژنتیک، تلقیح مصنوعی، تهویه، ایزولاسیون، فضولات و پساب‌ها، حمل و نقل، بهداشت و سیستم‌های توزیع از بخش‌های مختلف این نمایشگاه است.

تور بازدید از نمایشگاه 2010 space رن فرانسه به مدت هفت شب و هشت روز از تاریخ 24 شهریور آغاز می‌شود.

بنا بر اعلام صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران به دلیل محدود بودن ظرفیت این تور، حق تقدم ثبت نام با افرادی است که برای ارائه مدارک زودتر اقدام کنند.

در صورت تکمیل ظرفیت وجه واریز شده به افراد مسترد می‌شود.

صندوق تعاون و رفاه در اطلاعیه خود تاکید کرده است: به دلیل لزوم مصاحبه حضوری در سفارت فرانسه و دریافت ویزا کلیه علاقمندان به شرکت در این تور فقط تا تاریخ 10/5/89 برای ثبت نام فرصت دارند و این تاریخ به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود.

شرکت کنندگان در این تور قرار است 2 شب در هتل چهار ستاره "Get buy" در رن و پنج شب هتل چهار ستاره "pullman la Defence" پاریس اقامت کنند .

عضویت در صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی، تکمیل فرم تقاضا و کپی کارت عضویت معتبر سازمان نظام دامپزشکی شرایط ثبت نام در این تور را تشکیل می‌دهند.

علاقه‌مندان می‌توانند به 2 طریق نقد و اقساط در این تور ثبت نام و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

هزینه کامل تور در پرداخت نقدی بیست ‌و سه میلیون ریال و در پرداخت اقساطی بیست ‌و پنج میلیون ریال است که پنجاه درصد از کل مبلغ به عنوان پیش پرداخت و بقیه در پنج ماه متوالی محاسبه می‌شود.

علاقمندان به شرکت در این تور استفاده از خدمات ویژه  آن و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 02161061108 تماس حاصل نمایند.

 

دریافت فرم درخواست شرکت در تورهای زیارتی - سیاحتی صندوق تعاون و رفاه نظام دامپزشکی :

 

http://iranvc.ir//Dorsapax/Data/Sub_0/File/REN.pdf

 

 

نظر شما
ادامه