کد خبر: ۲۹۶۷۹
image
 

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع شهرداری تهران در جلسه مشترک با حامیان حقوق حیوانات در شهر آفتاب گفت: در طرح زنده گیری، به وفور با سگ‌های نژاددار رها شده روبرو شدیم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، در این جلسه «رضا قدیمی» گام نخست در راه حمایت از حقوق حیوانات را آموزش های صحیح و مناسب به شهروندان دانست و گفت: فرهنگ سازی لازمه صیانت از حقوق حیوانات است. حیوانات حقوق اخلاقی و قانونی معینی دارند و هر شهروند باید پیش از برعهده گرفتن سرپرستی سگ یا هر حیوان دیگری مهارت ها و شیوه های نگهداری از آن را آموزش ببیند.

وی افزود: در طرح زنده گیری سگ های بدون صاحب به وفور با سگ های نژاد دار و اصیلی روبه رو می شویم که در سطح شهر رها شده اند؛ این در حالی است که اگر صاحبان آن سگ ها پیش قبول سرپرستی حیوان مجهز به کلیه روش ها و اطلاعات نگهداری از حیوان خانگی می شدند، دیگر شاهد بروز چنین صحنه هایی در سطح شهر نبودیم.

وی گفت: با حمایت شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، انجمن های حامی می توانند از طریق شبکه های مجازی و آموزش های چهره به چهره، اطلاعات مفید، کاربردی و سازگار با زندگی شهری را در اختیار شهروندان قرار دهند.

در ادامه مقرر شد انجمن حامی حقوق حیوانات در غرفه ی فرهنگی شرکت ساماندهی در شهر آفتاب حضور یابند و با استفاده از تراکت های آموزشی شهروندان را با شیوه های نگهداری از حیوانات خانگی آشنا کنند 

گفتنی است این جلسات به صورت هفتگی با حضور مدیر عامل، مدیر کنترل مبار زه با جانوران مضر شهری و مدیر روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر برگزار می شود.
 
 
نظر شما
ادامه