کد خبر: ۲۹۷۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

مدیر كل نظارت بر فرآورده های غذایی آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، استفاده از گوشت حیوانات حرام گوشت در تولید فرآورده های گوشتی را تكذیب كرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، طی ماه های اخیر اخباری مبنی بر استفاده از گوشت سگ و الاغ در كارخانه‌ های تولید سوسیس از سوی كاربران در شبكه‌های اجتماعی منتشر می‌شود كه نقل كنندگان همچنین مدعی هستند كه مسئولان متخلف این كارخانه ها دستگیر شده اند.

«دکتر بهروز جنت» در این باره گفت: عكس های منتشر شده در شبكه های اجتماعی، فتوشاپ بوده و حقیقت ندارند.

وی خاطرنشان كرد: همه واحدهای تولیدی دارای پروانه های بهداشتی تهیه فرآورده های گوشتی از سازمان غذا و دارو، ملزم به رعایت استفاده از فرمول تركیبی اعلام شده مندرج در پروانه مربوطه هستند.

جنت یادآور شد: نظارت بر حسن انجام فعالیت واحدهای تولید كننده در خصوص پایش و كنترل های مستمر، توسط معاونت های غذا و دارو ناظر بر واحدهای تولیدی مربوطه انجام و در صورت بروز تخلف اقدام قانونی مقتضی، اعمال خواهد شد.
 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
0
همین چند وقت پیش مقاله داخلی با ردیابی مولکولی که خلاف گفته جنابعالی را نشان میداد برای داوری به همکارم ارسال شده بود ، شما بگو نیست حالا
دامپزشک
|
Paraguay
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
0
0
دم خروس را قبول کنیم یا قسم حضرت عباس را؟
خبر زیر را در همین سایت بخوانید:
کد خبر: ۲۱۸۳۲
«نیره پیروزبخت» افزود: چندی پیش رنگ غیر مجاز در برخی فرآورده‌های گوشتی کشف شد/ در سال‌های گذشته حتی بافت حرام در برخی از تولیدات دیده شده است ...
نظر شما
ادامه