کد خبر: ۲۹۸۳۲
 

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بوشهر گفت: 42 قطعه گوشت بوفالو هندی غیرمجاز و 18 مرغ تاریخ مصرف گذشته با شرایط نامناسب بهداشتی در منزلی شخصی در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «دکتر فرشاد شاهنده» افزود: به دنبال گزارش های مردمی نسبت به توزیع محموله های گوشتی مشکوک از منزلی شخصی واقع در یکی از محله های شهرستان بوشهر با گرفتن مجوز ورود به منزل از مراجع قضایی و با همراهی کلانتری 11 این محموله کشف شد.

وی تصریح کرد: با ورود به این منزل دو فریزر صندوقی در حیاط آن منزل وجود داشت که گوشت ها و مرغ ها در آن نگهداری می شد.

شاهنده اظهار کرد: این خانه در اجاره یکی از غذا فروشی های شهر بوشهر بود که علاوه بر گوشت سایر مواد غذایی خشک نیز به صورت غیر بهداشتی در آنجا نگهداری و مورد مصرف قرار می گرفت.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بوشهر گفت: در این جریان سه نفر شامل یک نفر مسئول غذا فروشی و دو نفر کارگری که بعنوان ساکن آنجا مشغول کار بودند، دستگیر و تحویل مقام قضایی شد.

وی تصریح کرد: ممکن است که تخلفی در غذا فروشی ها به چشم دیده نشود ولی ممکن است به دور از چشم مردم تخلفاتی در خانه ها انجام شود.

شاهنده اظهار کرد: مردم نسبت به غذا فروشی هایی که غذایشان را ارزانتر از جاهای دیگر تهیه و می فروشند شک کنند.

وی تاکید کرد: مردم تا جائی که ممکن است از غذاهای آماده بیرون استفاده نکنند ولی اگر مجبور به این کار هستند نیز از مراکزی غذا تهیه کنند که مجوزهای لازم بهداشتی را داشته باشند.
 
 
نظر شما
ادامه