کد خبر: ۲۹۹۲۴
تعداد نظرات: ۶ نظر
 

 «زهرا شعبانی» دانشجوی هنرمند دکترای دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، تابلوی هنری سفال بیمارستان تخصصی و مجتمع آزمایشگاهی دانشکده دامپزشکی واحد گرمسار را طراحی کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری آنا، این دانشجو با بیان اینکه برای طراحی و ساخت این تابلو و اثر هنری سه ماه وقت صرف کرده است، گفت: 11 اثر هنری دیگر از جنس سفال و گچ رزین نیز به بیمارستان تخصصی دامپزشکی تقدیم کرده‌ام.

وی گفت: 7 تابلو از جنس کاشی که هر تابلو شامل 6 کاشی با موضوعات تکامل حیات و حیوانات است، در مدت 4 ماه طراحی کرده و ساخته‌ام که در بیمارستان تخصصی دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار نصب شده است.

شعبانی ادامه داد: چهار قطعه مجسمه از جنس گچ رزین که با رنگ‌های مخصوص رنگ آمیزی شده است نیز در مدت دو ماه ساخته شده که شامل مجسمه‌های پلنگ با ارتفاع 85 سانتی متر، عقاب 75 سانتی متر، اسب 60 سانتی متر و خروس 55 سانتی متر است که این مجسمه‌ها به بیمارستان اهدا شده است.

وی درباره تابلوی سردر بیمارستان تخصصی دامپزشکی نیز گفت: این تابلو در ابعاد 367 سانتی متر در 120 سانتی‌متر طراحی و ساخته شده است که شامل 24 کاشی سفالی با نقوش ماهی و موج منقش شده که اتصال ماهی‌ها به هم موجی را تشکیل می‌دهد که نشانه حیات است و پرنده‌هایی که بالای تابلو ساخته و نصب شده است به زیبایی تابلو می‌افزاید.

شعبانی 1375 سمنان و دانشجوی ورودی سال 1394 دکترای عمومی دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، نوه مرحوم حاج فضل‌الله شعبانی پدر سفال و سرامیک ایران است و می‌گوید: سفال‌گری و سرامیک را از کودکی زیر نظر پدربزرگ و در کنار پدر و مادرش آموخته است.

این هنرمند تاکنون بیش از 120 اثر هنری سفال و سرامیک ساخته است و کار حرفه‌ایش را از سال 1390 شروع کرده و چند نمایشگاه هم از آثارش برگزار کرده است.

 
بیمارستان تخصصی دامپزشکی واحد گرمسار
 
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
0
4
این بیمارستانی که مدتیه سالی یک کیس هم متاسفانه نداره، همون بهتر که تبدیل به نمایشگاه آثار دانشجویان بشه تا حداقل یه کاربردی داشته باشه!
گرمسار
|
United States of America
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
0
4
متاسفم ، برای خودم که چرا پول خانواده ام رو خرج این رشته بی ارزش در ایران کردم ،
گرمسار .......... شده ، مجسمه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
0
5
ایشون به نظرم میرفتند به رشته هنر موفق تر بودند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
دقیقا با شما موافقم - سوال اینجاست ایشان کی درس می خوانم چند وقت پیش با رئیس دانشگاه دکتر میرزاده الان هم 3ماه وقت صرف کردن - البته جای تعجبی نیست - اساتید دلسوز و سخت گیر همگی از گزمسار رفته اند
فارغ التحصیل دامپزشکی گرمسار
|
France
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
0
5
مدتی است دیگر اخبار موفقیت های حقیقی گرمسار مانند قبولی های دوره تخصص ، درج مقالات علمی در مجلات فوق معتبر، کلینیک فعال و... جای خودش را اخباری اینچنین داده است. یکی هم نمی پرسد سر دانشگاه گرمسار و دانشکده اش چه آمد؟؟ فقط تاسف و تاسف و تاسف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
0
0
بسیار اثر زیبایی خلق کرده اند و امیدوارم همچنان با ذوق فراوان به این رشته ادامه بدهند. ضمنا اهدا کردن چنین تابلو زیبایی به یک مجموعه آموزشی نیز بسیار پسندیده است. اما از افرادی که این خبر را تهیه کرده اند تقاضا دارم یک خبری هم از اوضاع آموزشی، رضایت دانشجویان از رشته و تحصیل در این مکان و از همه مهمتر خدمات آموزشی این مرکز تخصصی که رسالت اصلی آن است تهیه بکنند. چرا که بنده مطمئن هستم آموزش های تخصصی برای تربیت یک دانشجوی دامپزشک خصوصا در کار بالینی و البته علوم پایه اصلا رضایت بخش نیست و تنها ظاهر و شمایل زیبایی دارد. با سپاس
نظر شما
ادامه