کد خبر: ۳۰۲۰۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

مدیرکل دامپزشکی استان فارس بیان داشت وظیفه اصلی دامپزشکی پیشگیری از بیماریهای دامی و نظارت بهداشتی برفرآورده های خام دامی است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان فارس، «دکتر یعقوب مهندس» در سفر یک روزه به شهرستان کازرون، به بررسی مسائل و مشکلات دامپزشکی این شهرستان پرداخت و از نزدیک با کارکنان این اداره دیدار کرد.

وی با حضور در جمع کارکنان اداره دامپزشکی شهرستان کازرون و بیان اهمیت وظایف دامپزشکی تاکید کرد: وظیفه اصلی دامپزشکی پیشگیری، مراقبت، کنترل و مبارزه با بیماریهای دامی و نظارت بهداشتی بر تهیه، تولید، حمل و نقل و عرضه فرآورده های خام دامی است، لذا در اولویت توزیع و به کارگیری امکانات و تجهیزات اداری توجه به این دو بخش ضروری است.

دکتر مهندس خاطر نشان کرد: حساسیت انجام وظیفه در حوزه دامپزشکی ناشی از اهمیت بهداشت عمومی و مسئولیتی است که در قبال تامین سلامت غذای شهروندان متوجه دامپزشکی است.

مدیرکل دامپزشکی فارس با اشاره به سیاست دولت در تقویت بخش خصوصی اظهار داشت: خوشبختانه بخش عمده ای از وظایف دامپزشکی که عمدتاً تصدی گری بوده است به بخش غیر دولتی واگذار شده است، اما در راستای وظایف حاکمیتی بایستی امر نظارت بر عملکرد بخش غیر دولتی با جدیت انجام گردد.

وی اضافه کرد با توجه به اینکه هر ساله از محل اعتبارات ملی و استانی، اجرای بخشی از عملیات پیشگیری از بیماری های دامی، در قالب عقد قرارداد به بخش غیر دولتی واگذار می شود، ضرورت نظارت هر چه بیشتر بر نحوه اجرای این طرح ها را خواستار شد.

مدیرکل دامپزشکی فارس در این سفر از کشتارگاه دام این شهرستان نیز بازدید کرد.
 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
0
0
در کنار این نظارت جدی کمی هم به وضع اقتصادی بخش خصوصی توجه جدی تر بفرمایید بد نیست الان رکودو وضع اسفناک اقتصادی بخش خصوصی آستانه تحمل ها رو طوری پایین آورده که هر گونه بازرسی و نظارت از طرف بخش دولتی کار و به تنش و درگیری می کشونه...!
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
0
0
اگر دریافتی بخش دولتی وخصوصی را مقایسه نمایید(با توجه به سنوات خدمت) دریافتی بخش خصوصی بسار بالاتر از بخش دولتی می باشد.
غریبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
0
0
قدمشون مبارک بود ... نیروهای بخش دولتی کازرون رو به هم ریختن و رفتن طوری که حتی یه عکس هم از حضورشون بین نیروهای دولتی گرفته نشد ... این چه رسیدگی به مشکلاته...
نظر شما
ادامه