کد خبر: ۳۰۲۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
2
 

معاون سازندگی بسیج دانشجویی البرز از اعزام 34 گروه دانشجویی این استان به اردوهای جهادی در تابستان سال جاری خبرداد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «محمد علی ورمزیاری» افزود: این گروه های جهادی در قالب 1100 نفر از دانشجویان به مناطق محروم و کم برخوردار پنج استان شامل استان های قم، سیستان و بلوچستان، سمنان، هرمزگان و لرستان اعزام می شوند.

وی اظهار داشت: این گروه های جهادی شامل 13گروه خواهران که 450 نفر و 21 گروه برادران شامل 650 نفر هستند.

وی یادآور شد: اولویت اعزام تیم های جهادی به مناطق محروم استان البرز است.

اعزام کارگروه های تخصصی دامپزشکی و دامپروری به اردوهای جهادی

ورمزیاری با تاکید بر اینکه در بحث دامپزشکی و دامپروری کارگروه های تخصصی به این اردوها اعزام می شوند، گفت: در این کار گروه دانشجویان دانشگاه آزاد همراه با اساتید و عضو هیات علمی حضور دارند که نگاه ویژه ای به بحث توزیع دارو و درمان دام های سبک (گوسفند و بز) و سنگین (گاو و شتر) دارند.

وی گفت: در بحث بهداشت درمان کارگروهی از دانشگاه علوم پزشکی و دانشجویان بسیجی این دانشگاه در عرصه ویزیت، توصیه های پزشکی و مشکلات بهداشتی مربوط به آب و محیط به فعالیت می پردازند.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان البرز به عرصه عمران و سازندگی در اردوهای جهادی تابستان 95 اشاره کرد و بیان داشت: ساخت مدرسه،سرویس بهداشتی، غسال خانه، تعمیر مسجد، مدرسه، رنگ آمیزی و دیوار نویسی در راستای کار اردو های جهادی در بحث عمرانی قرار دارد.

وی افزود: در بحث فرهنگی و آموزشی روستاها را شناسایی کرده ایم و با توجه به مشکلات و آسیب های اجتماعی و فرهنگی در برخی مناطق روانشاس، مشاور و روحانی از حوزه علمیه و بسیج طلاب به مناطق اعزام می شوند تا به صورت تخصصی بر روی بحث های اعتقادی، کلاس های آموزش قرآن و بحث آسیب های ماهواره ای کار کنند.

ورمزیاری با بیان اینکه در بحث کشاورزی کلاسهای ترویجی برای روستائیان برگزار می شود، خاطر نشان کرد: یک باغ ترویجی با آبیاری قطره ای به صورت پایلوت ایجاد خواهد شد تا بحث آبیاری قطره ای ترویج پیدا کند.
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مصطفی قلاوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
0
0
کار بسیار خوبیه که انجام میشه خدا قوت.

صحبت های من رو منفی برداشت نکنید مشکلات وجود داره.
اشکالاتی در کار وجود داره که باید قبل از هر چیزی اقدام به اصلاح اونها کرد، گام های عملیاتی این حرکت کوتاه هستش که دلایل اون هم کاملا مشخصه و از دست این دوستان کاری ساخته نیست.
از نظر لجستیک، متاسفانه با مشکلات جدی رو به رو هستند که متقابلا به اهداف مد نظر گرفته شده نمیشه رسید و این همه سعی و تلاش نتیجه قابل توجه ای رو نداره.

موفق باشید.
نظر شما
ادامه