کد خبر: ۳۰۸۶۰
به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران، «دکتر سیدحسین رضوانی» مدیر کل دامپزشکی استان صبح روز سه شنبه 5 مرداد ماه سال جاری با حضور در فرمانداری شهرستان عباس آباد با هاشمی فرماندار این شهرستان جدیدالتاسیس دیدار و گفتگو کرد.

 
در این دیدار مشکلات مربوط به تامین گوشت بهداشتی شهروندان این شهرستان و مسافرین مطرح شد و بر نحوه نظارت بهداشتی دامپزشکی بر مراکز عرضه تاکید گردید.
«دکتر سیدحسین رضوانی» سپس با حضور در محل اداره دامپزشکی شهرستان تنکابن با همکاران این مجموعه و تنی چند از تولیدکنندگان این شهرستان نشست صمیمی داشته و آنگاه با حضور در فرمانداری تنکابن با حسینی جو معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان دیدار نمود و در خصوص نظارت بهداشتی دامپزشکی بر واحدهای عرضه فرآورده های خام دامی در این شهرستان گزارشی را ارائه نمود.


 
فرماندار این شهرستان نیز اظهار داشت با توجه به گزارش های دریافتی و حضور افراد در محل فرمانداری از عملکرد دامپزشکی این شهرستان رضایت کامل را داشته و انتظار حمایت همه جانبه استان از لحاظ نیرو و امکانات را دارد.

 
سپس رضوانی از دو واحد پرورش ماهی سردآبی در منطقه خرم آباد این شهرستان بازدید نمود و به ملاقات نماینده مردم شریف شهرستانهای تنکابن، عباس آباد و رامسر رفت.

 
پیگیری استقرار نیرو در خانه های بهداشت دام شهرستانهای تنکابن و عباس آباد، نحوه ارائه خدمات دامپزشکی به بهره برداران و دیگر امورات محوله دامپزشکی از جمله مواردی بود که رضوانی در حضور شریعت نژاد به آن پرداخت.

 
 
نظر شما
ادامه