کد خبر: ۳۰۸۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

نمونه برداری از لاشه میش کوهی تلف شده در ارتفاعات شهرستان بشرویه توسط کارشناسان دامپزشکی بشرویه صورت گرفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان بشرویه، در پی تلف شدن یک رأس میش کوهی در کوه های اطراف روستای نیگنان در فاصله ی 50 کیلومتری از شهر بشرویه، با همکاری کارکنان خدوم اداره محیط زیست شهرستان لاشه این دام به کلینیک شبکه منتقل شد و تعداد 11 نمونه از بافت های مختلف لاشه و نیز محتویات شکمبه جهت بررسی علل تلف شدن به آزمایشگاه اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی ارسال شد.

 «دکتر عبدی» سرپرست شبکه دامپزشکی بشرویه اظهار داشت: همه ساله واکسیناسیون دام های اهلی که در نزدیکی محل زندگی وحوش قرار دارند را در اولویت کاری خود قرار داده ایم و تمام تلاش خود را برای حمایت از گونه های مختلف حیات وحش شهرستان به کار خواهیم بست.

وی افزود: با آنکه انسان ها بزرگترین خطر برای حیات وحش به شمار می روند، ما تنها امید آن نیز هستیم. در تمامی جهان افراد و گروه های کوچک، و همچنین سازمان های بزرگ و شرکت ها و دولت ها در حال ادای سهم خود به منظور تضمین آینده ایمن تری برای حیات وحش و برای ما هستند .

رییس اداره محیط زیست شهرستان نیز از همکاری کارکنان شبکه دامپزشکی حتی در خارج از وقت اداری و در سریع ترین زمان ممکن تشکر و قدردانی کرد.
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
0
0
باسلام وخسته نباشید.
چقدر کار دامپزشکان سخت وحساسه.
نظر شما
ادامه