کد خبر: ۳۱۲۷۳
 

به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت، نمایشگاه «سیمای امید» با حضور وزیر ارتباطات، استاندار قم و رؤسای ادارات و سازمان های این استان افتتاح شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قم، غرفه شماره 17 که متعلق این اداره کل می باشد نیز مورد بازدید استاندار قم، معاونین و مدیران کل استانداری قرارگرفت.

« اصفهانی» مسئول روابط عمومی این اداره کل اظهار داشت: غرفه مربوطه از 50 تصویر قاب شده از فعالیت های فنی دامپزشکی تشکیل و با استقرار یکدستگاه ال ای دی 65 اینچ علاوه بر نمایش فیلم فعالیت ها، پخش انیمیشن، نمایش کشتارگاه های دیروز و امروز و فیلم جراحی های صورت گرفته بر دام (دامهای سنگین)، نسبت به ارائه پکیج کاملی از نکات بهداشتی فراورده های خام دامی توسط بروشور، پمفلت و فصلنامه الکترونیکی، و یک حلقه لوح فشرده از کلیه عملیات دامپزشکی در اختیار بازدیدکنندگان قرارمی گیرد؛ همچنین مکانی جهت مسابقه نقاشی در زمینه بهداشت دام مشخص و کودکان با کشیدن نقاشی علاوه بر دریافت یک بسته تشویقی، در انتخاب برترین ها نیز از طرف اداره کل دامپزشکی هدایایی به آنان اهداء خوهد شد.

اصفهانی درخصوص آنچه که غرفه دامپزشکی را متمایز و مورد توجه بازدید کنندگان قرارمی گیرد، انیمیشن ها و نمایش انجام عمل جراحی سزارین در شتر که توسط این روابط عمومی تهیه شده را از نکات بارز برشمرد و افزود: نمایش این فیلم حتی استاندار قم و همراهان را به مدت 7 دقیقه در غرفه نگهداشت.

شایان ذکر است هر روز علاوه بر حضور مدیرکل، یک کارشناس دامپزشکی در غرفه حضور و به سوالات بازدیدکنندگان پاسخ لازم را ارائه می نماید.

نمایشگاه سیمای امید به مدت چهار روز از مورخه 2/6/95 لغایت 5/6/95 و از ساعت 17 الی 22 شب فعال خواهد بود.

 
 
نظر شما
ادامه