کد خبر: ۳۱۴۲۹
 
 

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان گفت: دامپزشکی نقش پررنگی در اقتصاد ملی و همچنین نقش کم نظیری در بهداشت و سلامت جامعه دارد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان همدان، «دکتر محمودرضا رسولی» مدیر کل دامپزشکی استان با «دکتر صیدایی» رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دکتر رسولی به فعالیت های حوزه دامپزشکی اشاره کرد و گزارشی از اقدامات انجام گرفته در 5 ماه اول سال جاری در استان را خدمت وی ارائه نمود.

مدیر کل دامپزشکی استان همدان به فعالیت دامپزشکی در حوزه اقتصاد و بهداشت اشاره کرد و گفت: خدمات و فعالیت های دامپزشکی نیرو و بودجه محور بوده، لذا توجه و تخصیص اعتبارات لازم به دامپزشکی جهت انجام هرچه بهتر وظایف امری ضروری می باشد.

وی در ادامه به اهمیت موضوع نظارت بهداشتی و رعایت مقررات قرنطینه ای و تاثیر آن بر موفقیت عملیات مبارزه با بیماری های دامی اشاره کرد و گفت: کمبود منابع در این بخش ها بسیار زیاد است و خواستار تامین منابع مورد نیاز اداره کل دامپزشکی استان همدان توسط سازمان برنامه و بودجه شد.

در ادامه این دیدار دکتر صیدایی ضمن عرض خسته نباشید به مدیر کل و کارکنان اداره دامپزشکی در جهت انجام وظایف ارزشمند خود، گفت: دامپزشکی نقش موثر و ارزشمندی در ارتقای سلامت انسان و دام ایفا می کند و سازمان برنامه و بودجه در جهت پیشبرد اهداف دامپزشکی هر کمکی بتواند انجام خواهد داد.

وی در ادامه افزود: دامپزشکی نقش پررنگی در اقتصاد ملی و همچنین نقش کم نظیری در بهداشت و سلامت جامعه دارد.

دکتر صیدایی تصریح کرد: کارشناسان سازمان برنامه و بودجه برای بررسی نیازهای دستگاه های اجرایی در استان فعال شده اند و امیدواریم دستگاه های اجرایی بتوانند با اعتبارات تعلق گرفته حداکثر خدمات خود را به مردم شریف استان ارائه بدهند و فعالیت های خود را به نحو احسن به انجام رسانند.

 
 
نظر شما
ادامه