کد خبر: ۳۲۰۲۲
 

استاندار اصفهان بر اهمیت وظایف اداره کل دامپزشکی در سلامت و بهداشت جامعه، حفظ و صیانت از سرمایه های کشور و کمک به سرمایه های قشر آسیب پذیر جامعه تاکید کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر رسول زرگرپور» در دیدار مدیر کل و معاونین اداره کل دامپزشکی استان با ایشان که به مناسبت روز دامپزشکی صورت پذیرفت، اظهار داشت: دامپزشکی از ابعاد مختلف برای مدیریت استان اهمیت دارد .

رسول زرگرپور با بیان اینکه یکی از اصلی ترین وظایف حکومت ها سلامت جامعه است، گفت: اگر دامپزشکی در انجام وظایف خود خوب عمل نکند، سلامت جامعه به خطر خواهد افتاد و دامپزشکی در این امر جایگاه خاص و بزرگی دارد و کمک بزرگی به سلامت و بهداشت جامعه می کند .

استاندار اصفهان حفظ و صیانت از سرمایه های کشور را از دیگر وظایف این بخش برشمرد و گفت: کمک به سرمایه های قشر آسیب پذیر جامعه در زمانی که این سرمایه ها در معرض خطر قرار می گیرند یک ارزش است .

زرگرپور با تاکید بر اینکه باید مسئولیت تامین اعتبارات برای شرایط اضطراری دامپزشکی مشخص شود، اظهار داشت: زمانی که حادثه ی غیرمترقبه ای مانند تب برفکی رخ می دهد، باید تکلیف بودجه و وظایف مشخص شود و منابع پیش بینی گردد و در زمان وقوع این حوادث اعتبارات لازم وجود داشته باشد .

استاندار اصفهان بر ضرورت نظارت بیشتر بر ذبح شرعی در استان متدین و دین باور اصفهان تاکید نمود و تصریح کرد: ذبح شرعی از شئون حکومت است که به دست ما سپرده شده است و باید در چارچوب های شرعی آن رعایت شود و باید این موضوع با جدیت پیگیری شود .

شایان ذکر است در ابتدای جلسه مدیر کل دامپزشکی استان گزارشی از فعالیت ها و اقدامات این اداره کل را تشریح نمود .

 

نظر شما
ادامه