کد خبر: ۳۲۰۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی قزوین با حضور در یک از مهدکودک های شهرستان قزوین نونهالان را با اصول اولیه بهداشت مواد غذایی و وظایف دامپزشکی آشنا کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین، معاون سلامت و مسئول آموزش اداره کل دامپزشکی استان قزوین با هدف آشنایی کودکان با نحوه نگهداری و مصرف فرآورده های خام دامی با حضور در یکی از مهدهای کودک در قزوین مواردی درخصوص نگهداری حیوانات خانگی، بهداشت مواد غذایی و و وظایف دامپزشکی مطرح و نسبت به توزیع کتابچه های آموزشی متناسب با سن کودکان اقدام کردند.

«دکتر علیرضا اکبر شاهی» معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان قزوین استقبال نونهالان از این اقدام را قابل توجه ارزیابی کرد و افزود: آموزش مواردی از این دست از دوران کودکی تاثیر بسزایی در فرهنگ استفاده مناسب از فرآورده های خام دامی و نحوه ارتباط کودکان با حیوانات خواهد داشت.

گفتنی است هر ساله اداره کل دامپزشکی استان قزوین به مناسبت روز ملی دامپزشکی با حضور در مدارس ابتدایی، مهدهای کودک و یا دعوت از دانش آموزان به اداره کل اصول اولیه بهداشت فرآورده های خام دامی و ارتباط با حیوانات را بیان می نمایند.
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
0
0
ان شاء ا.. 20 تا 30 سال دیگه این نونهال ها یکی شون میشه رئیس سازمان دامپزشکی و مشکلات امروز ما رو دامپزشکی آینده نخواهند داشت. و به شدت از قانون و ماده 19 دفاع و نهایتا اونو عملیش میکنه . و زیر فشار کارفرما ها کمر خم نکرده و از حیثیت دامپزشکی دفاع میکنه.
نظر شما
ادامه