کد خبر: ۳۲۱۰۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
 

رئیس دانشکده دامپزشکی و بیمارستان تخصصی دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار از ارائه خدمات تخصصی و عمومی دامپزشکی از قبیل جراحی و درمان های تخصصی در بیمارستان تخصصی دامپزشکی این دانشگاه برای خدمت رسانی به دامداران و مرغداران منطقه خبر داد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری آنا، «دکتر جلیل پورحاجی موتاب» با بیان اینکه این دانشکده تنها دانشکده دامپزشکی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان است، اظهار کرد: از آغاز فعالیت بیمارستان تخصصی دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد، خدماتی فراتر از معاینات، درمان و جراحی‌های عمومی به دامداران، صاحبان حیوانات خانگی و مرغداران منطقه ارائه کرده است .

وی با توجه به وجود اعضای هیات علمی و کادر متخصص، تجهیزات و مجتمع آزمایشگاهی مجهز در بیمارستان تخصصی دانشکده دامپزشکی، افزود: دامداران و مرغداران منطقه برای تشخیص و درمان دام‌های کوچک و بزرگ بیمار و سایر خدمات بهداشتی و درمانی مورد نیاز از جمله جراحی‌های تخصصی می‌توانند از خدمات بیمارستان دانشکده با حداقل هزینه، واقع در روستای کوشک استفاده کنند .

رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار ادامه داد: دانشکده دامپزشکی واحد گرمسار یکی از تاثیرگذارترین دانشکده‌های دامپزشکی کشور است و پتانسیل بسیار مناسبی در راستای ارتقای بهداشت عمومی و دامی شهرستان‌های گرمسار، آرادان و استان سمنان دارد .

پورحاجی افزود: با توجه به تجهیز بیمارستان به آزمایشگاه تخصصی و دستگاه اندوسکوپی و خرید دستگاه‌های رادیولوژی و سونوگرافی و میزهای معاینه الکترونیکی جدید در سال جاری و هیات علمی و کادر مجرب، خدماتی از قبیل معاینات تخصصی نشخوارکنندگان، تک‌سمی‌ها و حیوانات خانگی، انجام همه جراحی‌های تخصصی سزارین، محوطه شکمی، اخته، فتق، جسم خارجی، گچ‌گیری و پانسمان همه دام‌ها، اعمال مامائی همچون تشخیص آبستنی، عفونت‌های رحمی، ورم پستان، اصلاح سخت‌زائی، کالبدگشائی دام‌های تلف شده در جهت تشخیص بیماری و کمک به پیشگیری سایر دامها، واکسیناسیون و ارائه شناسنامه بهداشتی سگ و گربه، ارائه خدمات تخصصی به مرغداری‌های گوشتی و تخمگذار، قابل ارائه به صاحبان دام و حیوان خانگی است .

رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار افزود: افراد متقاضی برای دریافت خدمات با شماره تلفن‌های 02334552020 و 02358492054 تماس یا به بیمارستان تخصصی دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، واقع در روستای کوشک گرمسار مراجعه کنند .

دانشکده دامپزشکی واحد گرمسار
 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
1
1
حالا این که کدام دامدار و مرغدار گرمسار حکیم مهر می خواند بماند!! ولی این بیمارستان به شدت از نظر ارجاع کیس در مضیقه است و مدتی است رنگ یک عمل ساده جراحی را هم به خود ندیده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
0
0
"...با بیان اینکه این دانشکده تنها دانشکده دامپزشکی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان است،..."
عجب!!!!!!! پس می‌خواستید چند تا دانشکده‌ی دامپزشکی در استان سمنان باشه؟؟!!!
ناشتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
2
0
اينکه دانشجوهاي دانشگاههاي آزاد کرسي هاي رزيدنتي را درو ميکنند بخاطراينه که دانشجوهايدولتي سال اول تمام انگيزشونو يکبارازدست ميدند تهي ميشند.والا قبول شدن اين کجا وان کجااااااا
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
0
1
خدمت دوست گرامی جناب آقای ناشتا:
متوجه نمیشیم از اینکه این کجا وآن کجا منظورتان چیه؟ چون همه باید یک امتحان (کنکور) برای ورود به تخصص را بگذرونند تا هرکی قبول شد وارد تخصص بشه.
اینقدر فرافکنی نکنید دنبال معلومات بشید.چون هرکه تو این رشته سواد درست و حسابی نداشته باشه بیکار میمونه و اونوقت بایستی بشینه وهی نق بزنه.
ورودی 80
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
0
0
آفتابه لگن هفت دست شام و ناهار هیچی حکایت این دانشگاه به اصطلاح آزاد اسلامی .
متاسفانه یکی نیست به این بزرگواربفرماید:
تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف/ مگر اسباب بزرگی همه آماده کنی
وقتی با اکثر اساتیدی که افتخار دامپزشکی ایران هستند بنا به دلایل مختلف قطع همکاری میکنید و ...................................... آدم روش نمیشه بگه از این دانشگاه فارغ التحصیل شده .
نظر شما
ادامه