کد خبر: ۳۲۱۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

به مناسبت روز 14 مهر «روز دامپزشکی» از استاد ممتاز دانشگاه تهران «دکتر حسن تاجبخش» درخصوص بازدید از تالاب بین المللی شادگان دعوت به عمل آمد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، «دکتر آنتیک چی» با اعلام این خبر افزود: بی شک یکی از جاودان ترین نام های تاریخ دامپزشکی ایران که بر فراز قله دامپزشکی می باشد و راهی سخت را برای رسیدن به این قله پیموده است، استاد و دانشمند عالیقدر دکتر حسن تاجبخش می باشد؛ با توجه به سفر ایشان به استان خوزستان، از وی جهت بازدید از تالاب شادگان و اکوسیستم منطقه و نحوه پرورش و نگهداری دام دعوت به عمل آمد.

آنتیک چی در ادامه گفت: در مورخ 14 مهر استاد ممتاز دکتر حسن تاجبخش به همراه دکتر میاحی ریاست دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید چمران، دکتر قدردان استاد بخش داخلی دام بزرگ دانشکده، دکتر حفیظی رئیس اداره دامپزشکی شادگان و همکاران اداره دامپزشکی استان از تالاب شادگان و نحوه پرورش دام در منطقه بازدید به عمل آورده و نکاتی درخصوص بهبود در مقابله و پیشگیری از بیماری های دام بیان و راهنمایی نمودند.

آنتیک چی در پایان افزود: چنین بازدیدهای علمی و استفاده از چهره های برتر ایران می تواند در سیاست گذاری ها و بررسی درخصوص مقابله با بیماری ها و بهداشت دام در منطقه بسیار مثمر ثمر و تاثیر گذار باشد.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
0
0
........... رفته تفریح ولش نمکنن ...........
نظر شما
ادامه