کد خبر: ۳۲۱۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

 «محمد سهرابی» به عنوان سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان جاسک منصوب شد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی هرمزگان، طی سفر مدیر کل، رئیس حراست به شهرستان جاسک، ضمن بازدید از محل اداره دامپزشکی و ملاقات با فرماندار آن شهرستان، سرپرست جدید دامپزشکی جاسک معرفی شد.

در این ابلاغ آمده است:

جناب آقای محمد سهرابی

"بموجب این ابلاغ جنابعالی به عنوان سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان جاسک منصوب می گردید . امید است با اتکال به خداوند سبحان با رعایت اصل عدالت گرائی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید وخدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت و تعالی مادی و معنوی دولت خدمتگذار با بهره گیری از توان نیروهای متعهد و متخصص آن شهرستان در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید."

«دکتر محمد جانباز» مدیر کل دامپزشکی استان هرمزگان گفت: کنترل صادرات و واردات دام، کنترل بیماری های مشترک بین انسان و دام، نظارت بر فرآوردهای خام دامی از وظایف دامپزشکی می باشد که در شهرستان در حد توان انجام گرفته و در ادامه نیز چنین خواهد بود.

وی با اشاره به توسعه شهرستان جاسک در آینده بیان داشت: این شهرستان ظرفیت تاسیس آزمایشگاه مرجع را دارد که با حمایت وهمکاری فرمانداری می شود به این مهم دست پیدا کرد.

در ادامه محمد احمدی فرماندار شهرستان جاسک در این مراسم گفت: اگر بخواهیم در صنعت دام و طیور سرمایه گذاری کنیم باید پرورش سنتی را اصلاح و با تجمیع دامداری ها ، پرورش را به شکل صنعتی اداره کنیم.

وی افزود: اهمیت وظایف دامپزشکی کمتر از دستگاههای انتظامی و امنیتی نیست چون در صورتی که کم کاری و قصوری صورت گیرد بی شک مشکلات بهداشتی ،امنیتی و اجتماعی در جامعه رخ می دهد.

احمدی در ادامه بیان داشت :در افق کوتاه مدت باید به دو مبحث کشاورزی و دامپروری به عنوان دو بخش مولد و ارز آور در جهت اشتغال و خودکفایی توجه بیشتری کرد چون این دو محور درآمدزایی برای تولیدکنندگان ، تامین غذا و امنیت غذایی جامعه ،توسعه پایداربرای منطقه به همراه دارد.

فرماندارجاسک تشریح کرد:شهرستان جاسک پتانسیل و فضای مناسب برای سرمایه گذاری پرورش دام از جمله شتر، گوسفند و بز، را دارد از این رو دستگاهها باید زمینه جذب سرمایه گذار در این بخش را تسهیل کنند تا زمینه رونق اقتصادی در این حوزه فراهم گردد و فرمانداری نیز این آمادگی را دارد تا از هر گونه طرح اقتصادی که ایجاد تحرک بیشتر در کشاورزی و دامپروری می شود، پیگیری و حمایت کند.

در پایان این مراسم «محمد سهرابی» بعنوان سرپرست جدید دامپزشکی جاسک معرفی و از زحمات «عباس بهرامی» که سرپرست موقت این اداره بودند تقدیر بعمل آمد.

لازم به ذکر است محمد سهرابی پیش از این سرپرست دامپزشکی شهرستان بشاگرد را در کارنامه کاری خود دارد.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Iraq
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
0
0
هنوز سرگرم تغییرات هستید دیگه وقت تمام است معاونت اداری ندارید
نظر شما
ادامه