کد خبر: ۳۲۵۶۴
 

جلسه ای در اداره کل دامپزشکی استان لرستان با حضور نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل امور عشایری، مدیر کل دامپزشکی استان و جمعی از نمایندگان بخش خصوصی (داروخانه ها و درمانگاه ها) سطح استان برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان لرستان، «دکتر رستمیان» نماینده مردم سلسله و دلفان در صحبت های خود از اداره کل دامپزشکی استان لرستان به خاطر رایگان نمودن واکسیناسیون تب برفکی در سطح استان با توجه به وضعیت معیشتی روستائیان جهت کنترل بیماری ها تقدیر و تشکر نمود و اجرای این طرح رایگان را کمک بزرگی به دامداران روستایی و عشایری دانست.

دکتر رستمیان اعلام نمود: برگزاری کلاس های آموزشی و ترویجی در حوزه بیماری های مشترک بین انسان و دام جهت کمک به آنها در سطح استان لازم و ضروری احساس می شود.

وی با بیان اینکه در برخی از شهرستان های استان مانند سلسله و دلفان فاصله شهری مناطق روستایی و جمعیت دامی بسیار زیاد است، پیشنهاد داد ایستگاه قرنطینه ای در این مناطق ایجاد گردد تا دام ها در همان محل تحت کنترل بیماری و خدمات رسانی بهداشتی قرار گیرند.

«دکتر غلامرضا توکلی» مدیر کل دامپزشکی استان لرستان اظهار داشت: در مورد درمانگاه سیار که مورد نظر اداره کل امور عشایری می باشد، باید نظرات درمانگاه های بخش خصوصی و بخش عشایری شنیده شود، سپس تصمیم گیری شود.

در پایان پس از اینکه دکتر رستمیان از اتاق های مخروبه این اداره کل بازدید بعمل آورد، دکتر غلامرضا توکلی بحث ساختمان نوساز دامپزشکی که در تصرف اداره کل میراث فرهنگی می باشد را عنوان نمود که در نهایت نماینده مردم سلسله و دلفان اعلام کرد مجمع نمایندگان استان آمادگی دارد تا در صورتی که گزارشی بصورت مکتوب به مجمع نمایندگان ارسال گردد، در خصوص باز پس گیری ساختمان مذکور پیگیری لازم را بعمل آورند.

 
 
نظر شما
ادامه