کد خبر: ۳۲۶۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

جامعه دامپزشکان ایران به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس سازمان نظام دامپزشکی اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جامعه دامپزشکان ایران، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

اطلاعیه جامعه دامپزشکان ایران به مناسبت ایام سالگرد تائید تشکیل سازمان نظام دامپزشکی ایران

18 و 28 آبان ماه و 13 آذرماه ایام سالگرد تصویب، تائید و امضای قانون تاسیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران توسط مجلس شورای اسلامی، شورای محترم نگهبان و ریاست محترم جمهوری می باشد. قانونی که پایه گذار تشکیل سازمان رسمی صنفی تخصصی دامپزشکی در کشور می باشد.

جامعه دامپزشکان ایران به عنوان اولین تشکل غیردولتی دامپزشکی کشور، ایام نوزدهمین سالگرد تائید و ابلاغ قانون تشکیل این سازمان را به تمامی قریب 35 هزار عضو خادم، فرهیخته و شریف سازمان نظام دامپزشکی ایران تبریک عرض نموده و برای همکاران عزیز آرزوی شادکامی، موفقیت و سرافرازی در عرصه های کار و اجتماع می نماید.

امیدواریم همه خدمتگزاران عرصه دامپزشکی کشور به ویژه مسئولین و مدیران سازمان های متولی دامپزشکی دولتی و غیر دولتی با کنار گذاشتن اختلافات و بهره گیری از تمامی ظرفیت های گرانقدر نیروهای خدوم و دلسوز با تقویت حس همدلی و دوری جستن از مسائل تفرقه آمیز، موجبات سرافرازی حرفه دامپزشکی را بسیار بیش از آنچه هست فراهم آورند.

26 آبان ماه 1395

هیات مدیره جامعه دامپزشکان ایران
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
قدرتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
0
0
جامعه دامپزشکان ایران اگر بفکر دامپزشکی در این کشور بود وضع انتخابات نظام دامپزشکی رو بخاطر .......... به این وضع نمی انداخت .
نظر شما
ادامه