کد خبر: ۳۳۰۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

در جلسه ای با حضور مدیرکل دامپزشکی استان لرستان، «دکتر رضا عسکری» به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان پلدختر معرفی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از بیان روز، «دکتر غلامرضا توکلی» مدیرکل دامپزشکی استان لرستان در این مراسم با تاکید بر اینکه مسئولین یک امانت الهی است، اظهار داشت: تغییر وتحولات در ادارات یک امر طبیعی و در ارتقاء راندمان کاری هم موثر است.

وی بیان کرد: دامپزشکی هم با توجه به اینکه بیشتر با دامداران در ارتباط است، نسبت به تامین سلامت دام و نظارت بر عرضه گوشت سالم وظایفی را برعهده دارد.

توکلی تصریح کرد: مقابله با بیماری های واگیر دار انسان و دام از جمله وظایف های مهم این اداره است که مدیریت جدید هم در شهرستان به این مسئله باید توجه داشته باشد.

مدیرکل دامپزشکی استان لرستان تصریح کرد: بیماری تب برفکی و تب مالت از بیماری دامی است که نسبت به واکسیناسیون دام ها در استان و شهرستان پلدختر اقدامات خوبی صورت گرفته است.

در ادامه طی حکمی از طرف دکتر توکلی مدیرکل دامپزشکی استان لرستان، «دکتر رضا عسکری» به عنوان سرپرست دامپزشکی شهرستان پلدختر منصوب و با اهدای لوح سپاس از زحمات «دکتر جواد کوشکی» رئیس سابق دامپزشکی پلدختر قدردانی شد.

گفتنی است عسکری حدود 16سال در اداره دامپزشکی فعالیت می کند که از این مدت، 5سال به عنوان معاون اداره مسئولیت داشته است.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دکتر صادقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
0
0
من در ماموریتی که به شهرستان پلدختر داشتم.دکتر عسکری رو دیدم بسیار انسان با شخصیتی هستند از صمیم قلب به ایشان تبریک میگم
نظر شما
ادامه