کد خبر: ۳۳۸۸۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

«دکتر کمال الدین حسینی» مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی که در غیاب معاون سیاسی امنیتی استانداری ریاست ستاد آنفلوانزای فوق حاد پرندگان را عهده دار بود، خواستار آن شد تا کمیته آموزش متشکل از صدا و سیما، دامپزشکی، محیط زیست و آموزش و پرورش با مدیریت دامپزشکی تشکیل شود تا اطلاع رسانی بدون ایجاد نگرانی و ارتقای آگاهی انجام شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، وی خواستار آن شد تا در اسرع وقت ابلاغ به استان های همجوار در جهت کنترل ترددها از طریق اداره کل مدیریت بحران استانداری صورت پذیرد و برگزاری جلسه ستاد آنفلوآنزا در تمام شهرستان ها در دستور کار فرمانداران قرار گیرد.

حسینی از فرمانداران مناطق مرزی استان خواست با فرمانداران شهرستان های همجوار در استان مجاور در ارتباط با آنفلوآنزای پرندگان جلسات منظم و اثرگذار داشته باشند و از طریق استانداری به مرزبانی ابلاغ شود تا هیچ پرنده ای بدون مجوز دامپزشکی وارد کشور نشود و تمامی دستگاه ها از جمله نیروی انتظامی همکاری همه جانبه با دامپزشکی داشته باشند.

وی از سازمان برنامه و بودجه استان خواست تا نسبت به تامین اعتبارات مورد نیاز دامپزشکی استان در اسرع وقت اقدام لازم صورت پذیرد.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
0
0
نوش دارو پس از مرگ سهراب.ولی باز جای شکر داره دیگه.ای کاش دامپزشکی مستقل بشه یا بره زیر نظر وزرا بهداشت البته وزرات درمان در ایران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
0
0
نوش دارو پس از مرگ.ولی بازم از هیچی بهترخ
نظر شما
ادامه