کد خبر: ۳۴۴۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر


مدیر حراست کل استان خراسان جنوبی گفت: حراست و دامپزشکی در یک راستا فعالیت دارند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی، «محمد حسن مجدی» مدیر حراست کل استان در جمع کارکنان دامپزشکی خراسان جنوبی افزود: دو مجموعه حراست و دامپزشکی در جهت تامین امنیت فعالیت می‌کنند. دامپزشکی امنیت غذایی را تامین می‌کند که در نهایت امنیت و آرامش جامعه را در‌پی دارد.

وی با بیان این که همه مردم از خدمات بهداشتی دامپزشکی بهره‌مند می‌شوند و سهمی از آن می‌برند گفت: ولی اغلب مردم با وظایف این ارگان آشنا نیستند.

مدیر حراست کل استان خراسان جنوبی اظهار داشت: ما به دنبال آرامش در دستگاه‌ها و جامعه هستیم، اگر همه ما با هم تلاش کنیم و امور را درست و صحیح انجام دهیم هیچ مشکلی بوجود نمی‌آید.

مجدی ادامه داد: با بررسی‌های انجام گرفته هیچ مشکلی در حوزه دامپزشکی نیست و همین که آرامش روانی در حوزه غذا و بیماری‌ها وجود دارد نشان از عملکرد خوب این مجموعه است.

وی خاطرنشان کرد: حراست باید حضور مستمر فیزیکی داشته باشد تا در صورت بروز برخی مشکلات بلافاصله اقدام مناسب را انجام دهد.

مدیر حراست کل استان با بیان این که وظیفه حراست مچ‌گیری نیست تصریح کرد: حراست با ارشاد و راهنمایی باید از ریشه‌دار شدن مشکلات جلوگیری نماید.

مجدی گفت: امروزه جنگ دشمن از حالت رو در رو خارج شده و وارد عرصه جدیدی از جمله تهاجم فرهنگی از طریق شبکه‌های اجتماعی شده است.

وی مهمترین سرمایه هر دستگاه را نیروی انسانی دانست و افزود: باید نسبت به رفع ضعف‌ها به موقع اقدام کنیم تا دشمن نتواند از این طریق ما را تضعیف کند.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
0
0
دقیقا !!!
نظر شما
ادامه