کد خبر: ۳۴۵۶۷
 

رئیس جمهور در مراسم افتتاح همزمان اسکله‌های مجتمع بندری کاسپین و پروژه‌های اقتصادی و زیربنایی استان گیلان با قدردانی از تلاشگرانی که برای امنیت غذایی مردم خدمت‌رسانی می‌کنند و با ذکر اینکه عدم بیان این کارهای با عظمت ناشکری به درگاه پروردگار است، گفت: مردم ایران قدردان توفیقات کشاورزان سراسر ایران هستند و ما طی ۳.۵ گذشته در تولید محصولات کشاورزی و مواد غذایی به سمت خوداتکایی حرکت کرده‌ایم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «دکتر حسن روحانی» در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: افزایش سرعت ایجاد سردخانه‌های کشور به معنای استفاده پایدار از محصولات است و زنجیره تولیدی مواد غذایی باید دقیق و درست باشد. فناوری اطلاعات می‌تواند به چگونگی تولید و کشاورزی از مزرعه تا سفره مردم با محاسبه و برنامه‌ریزی دقیق کمک کند و توسعه سردخانه به معنای افزایش تولید، سلامت مردم و ذخیره‌سازی برای فصول پرمشتری است .

روحانی به اقدامات دولت یازدهم برای گسترش طرح پرورش ماهی در قفس در شمال و جنوب کشور اشاره کرد و افزود: باید اتکاء مردم به گوشت قرمز کم شود و افزایش استفاده از گوشت سفید برای سلامت مردم حائز اهمیت است .
 
 
نظر شما
ادامه