کد خبر: ۳۵۲۵۲



«دکتر غلامرضا توکلی» ضمن دیدار با رئیس و کارکنان دانشکده دامپزشکی دانشگاه لرستان از قسمتهای محتلف این دانشکده بازدید به عمل آورد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان لرستان، دکتر غلامرضا توکلی به همراه دکتر مرادی معاونت فنی، دکتر نورالهی رئیس اداره طیور و دکتر حسنوند رئیس واحد مبارزه با بیماریهای دامی اداره کل دامپزشکی لرستان ضمن دیدار با رئیس وکارکنان دانشکده دامپزشکی دانشگاه لرستان، از قسمتهای محتلف این دانشکده بازدید بعمل آوردند.

دکترتوکلی دانشجویان را سرمایه هایی ارزشمند برای آینده مملکت دانست و به لزوم توجه ویژه دانشجویان به آزمایشات پاراکلینیک جهت قضاوت صحیح درتشخیص بیماریهاتاکید نمود.
 
وی با اشاره به بیماریهای تب برفکی، تب خونریزی دهنده کریمه کنگو و تب مالت، به کاهش 35 درصدی مبتلایان تب مالت انسانی در سال 95 نسبت به 94 در لرستان پرداخت و علت را زحمات بی دریغ پرسنل دامپزشکی دانست که با انجام واکسیناسیون به موقع و برگزاری کلاس های چهره به چهره و آموزش های لازم در این راستا در سطح روستاها و مناطق عشایری توانستند به این امر مهم دست یابند.
 
درپایان دکتر توکلی ضمن تشکر از ریاست و کارکنان دانشکده دامپزشکی لرستان، بیان نمود: این اداره کل آمادگی همکاری همه جانبه با این دانشکده را در جهت پیشبرد اهداف دامپزشکی در استان خواهند داشت.

 
نظر شما
ادامه