کد خبر: ۳۵۵۰۱
 

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان اصفهان از تحت بیمه مسئولیت مدنی قرار گرفتن تعداد 163 نفر از کارکنان فنی اداره کل و شبکه های دامپزشکی شهرستان های استان اصفهان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر محمدباقر مقدس» ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: وظایف ذاتی دامپزشکی بخصوص در بخش مبارزه با بیماری های دامی به نحوی است که گاهاً به صورت مستقیم و به دلایل مختلف، سبب بوجود آوردن خسارات به افرادی که به آنها خدمت ارائه می دهند، می شود که بعضاً باعث ثبت دعوی های حقوقی علیه این افراد در این حوادث نیز شده است.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه این خسارت ها در زمان انجام مسئولیت صورت پذیرفته، باعث می گردد که در این دعوی های حقوقی، اداره نیز درگیر شود که سبب اتلاف زمان، هزینه و نیرو جهت حل آن می شود.

دکتر مقدس در خصوص این بیمه گفت: بیمه مسئولیت مدنی حرفه ای دامپزشکان، شامل خسارت های مالی ناشی از تلف شدن یا ایجاد صدمات بدنی وارده به حیوانات می شود که به علت خطا، غفلت یا قصور کارشناسان و تکنیسین ها در تشخیص، واکسیناسیون، معالجه، مداوا، اعمال جراحی و... می باشد و به طور کلی تمام خسارت هایی که در انجام وظایف در این حوزه ایجاد شده است، را در زیر چتر حمایتی خود قرار می دهد.

وی در رابطه با تعداد همکاران بیمه شده و میزان تعهدات بیمه ی این افراد، بیان کرد: تعداد 163 نفز از کارکنان بخش دولتی دامپزشکی در رده های مختلف و در پست های فنی به مدت یکسال بیمه مسئولیت مدنی شدند، که تعهد بیمه در پرداخت خسارت دارای سقف 150 میلیون ریال می باشد.

دکتر مقدس در پایان خاطر نشان کرد: اداره کل دامپزشکی استان اصفهان این تعهد را برای خود ایجاد کرده تا به همکاران خود اطمینان خاطر دهد که در راستای انجام مسئولیت های حرفه ای، با کمترین دغدغه، بالاترین و بهترین خدمت رسانی را انجام دهند.

 
 
نظر شما
ادامه