کد خبر: ۳۶۵۱۵
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور در مشهد: صدای عملکردمان بیشتر از فریادمان است و این یک ایراد استمعاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور در مشهد: صدای عملکردمان بیشتر از فریادمان است و این یک ایراد است
 

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور در دیدار با مدیران ارشد اداره کل دانپزشکی استان خراسان رضوی در مشهد اظهار داشت: صدای عملکردمان بیشتر از فریادمان است و این یک ایراد است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر خالد خداویردی» با اشاره به حساسیت حوزه های پشتیبانی به ویژه در سازمان دامپزشکی کشور،پشتیبانی مقتدرانه از فعالیت های فنی را لازمه توفیق فعالیت های فنی سازمان دانست.

وی با اشاره به ضرورت تقویت بنیادهای پشتیبانی، بر ضرورت تقویت حوزه هایی نظیر؛ روابط عمومی تاکید نمود و اعلام داشت: لازم است تا فعالیت های سازمان با تدابیر ارتباطی مناسب به همه مخاطبان تخصصی و عمومی سازمان به نحو مقتضی اعلام گردد.

خداویردی گذار از حوزه سنتی و ورود فعالیت ها و فرایندها را به حوزه مدرن مهم دانست و افزود: گاهی اوقات مجبور به برخی تغییرات هستیم ولی معمولا تغییرات با برخی سرسختی هایی همراه است که آن هم البته یک امر طبیعی است و هیچ خللی در عزم ما برای ایجاد تغییرات مثبت ایجاد نمی کند.

وی گفت: تا حد ممکن فعالیت های تصدی گری را به بخش خصوصی واگذار کرده ایم و در صورت وجود مواردی از این دست باز هم این واگذاری ها ادامه دارد البته با نظارت دقیق سازمان امپزشکی.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور اعلام داشت: بایستی در مصاحبه ها و اظهار نظرها صرفا به بیان نقاط قوت نپردازیم و مشکلات موجود را نیز از مجرای رسانه به گوش همه برسانیم.

 
 
نظر شما
ادامه